Plany rozwoju drukarni PMPG
20 mar 2015 09:48

Ponad 7 mln zł przychodów zakłada plan rozwoju należącej do GK PMPG Polskie Media SA (wydawcy m.in. tygodnika „Wprost”) drukarni Media Works Print. Budżet spółki na 2015 rok został przyjęty przez walne zgromadzenie wspólników. Jednocześnie WZW zdecydowało o zmianie nazwy spółki na Be Colour Sp. z o.o. Drukarnia PMPG od grudnia 2014 roku oferuje swoje usługi pod marką Be Colour. Teraz nowa nazwa będzie używana również w działalności biznesowej. Nazwa Be Colour służy podkreśleniu kompetencji drukarni w zakresie oferowanych usług poligraficznych oraz ich jakości. Ma też ułatwić spółce wyjście z ofertą poza polski rynek. Zarząd MW Print podkreśla, że język barw i poligrafii jest językiem międzynarodowym, a park maszynowy, którym dysponuje drukarnia, pozwala jej realizować zlecenia w wysokim standardzie. W portfolio drukarni są m.in. druki ozdobne, opakowania, materiały POS, druki personalizowane oraz druki specjalne. Media Works Print, która po rejestracji zmian będzie nosiła nazwę Be Colour, jest częścią Grupy Kapitałowej PMPG. Zajmuje się działalnością poligraficzną, świadczy usługi druku mało- i średnioformatowego oraz specjalnego. W 2014 r. MW Print połączyła się  z prowadzącą działalność w zakresie poligrafii i reklamy spółką Global Business Solution. Dzięki połączeniu spółka odnotowała wzrost przychodów o 31 proc. w okresie II-IV kwartał 2014 w stosunku do analogicznego okresu ub.r. Wzrost przychodów jest rezultatem szerszego zakresu oferowanych usług (kreacja, dtp, druk, druk cyfrowy, prace introligatorskie, magazynowanie i dystrybucja). Opracowano na podstawie informacji PMPG