Nowa koncepcja 360 solutions provider firmy Stora Enso
26 mar 2015 10:07

Dział Packaging Solutions firmy Stora Enso zaprezentował dziś nową koncepcję w zakresie papieru do opakowań: 360 solutions provider. Klienci będą mogli skorzystać z kompleksowej oferty produktów i usług, co ułatwi im odniesienie sukcesu w działalności związanej z opakowaniami. „Klienci oczekują rozwiązań, które pomogą im pokonać trudności i odnieść sukces. Dlatego w ramach naszej nowej koncepcji łączymy produkty z całą paletą usług, co pozwoli im lepiej dobierać materiały, zwiększyć produktywność, usprawnić działanie łańcucha dostaw i poddawać odpady recyklingowi” — mówi Björn Thunström, vice president, marketing & customer loyalty. Nowa oferta, promowana pod hasłem 360 solutions provider, obejmuje zarówno papierowe produkty opakowaniowe, jak i usługi wspierające klientów w podwyższaniu wydajności ich opakowań i procesów oraz zwiększaniu produktywności. Nowa oferta bazuje na szeroko zakrojonych badaniach i informacjach uzyskanych od producentów i właścicieli marek na temat ich przyszłych potrzeb. Wraz z przedstawieniem nowej idei firma wprowadza na rynek trzy nazwy produktów: Stora Enso AvantFlute Stora Enso AvantLiner Stora Enso AvantKraft Rodzina Avant — produktów wykonanych ze skandynawskich włókien pierwotnych oraz włókien pochodzących z recyklingu — jest oferowana razem z szeroką gamą usług: pomocą techniczną dla klientów, usługą usprawniającą łańcuch dostaw eFlow, możliwością oddania odpadów do przetwarzania w ramach sieci recyklingu oraz usług odpowiedniego doboru parametrów opakowań. „Firma się rozwija i chcemy przez kolejne lata wspólnie z klientami odnosić sukcesy. To nowe hasło jest dla nich obietnicą ciężkiej pracy, by dzięki naszym wysokojakościowym produktom i usługom mogli to osiągnąć” — mówi Ari-Pekka Määttänen, vice president, head of containerboards. Więcej informacji na temat nowej idei można znaleźć na stronie www.storaenso.com/360solutionsprovider. Opracowano na podstawie informacji firmy Stora Enso