Serwis Fotolia w nowej odsłonie
6 maj 2015 10:01

Najnowsze zmiany są ważne zarówno z punktu widzenia klientów, jak i dostawców Fotolia. Oto krótkie podsumowanie nowych funkcjonalności i ulepszeń, które mają na celu ułatwienie przeglądania, zakupu i dostarczania plików. Zmieniony został sposób przeglądania zdjęć; teraz podgląd jest znacznie większy i jaśniejszy, pozwalając na bardziej szczegółową ocenę, czy obraz jest interesujący. Nie podoba się ta funkcja? Wystarczy po prostu wyłączyć opcję podglądu. Układ witryny jest łatwy do nawigacji dzięki przejrzystej i intuicyjnej funkcjonalności, aby zagwarantować, że użytkownik znajdzie idealny, kreatywny plik na potrzeby swojego projektu. Ci, którzy szukają inspiracji, mogą ją znaleźć bezpośrednio na stronie głównej Fotolia. Niektóre z najpopularniejszych kategorii są wyświetlane wizualnie, co pozwala obejrzeć szereg obrazów związanych z określonym tematem. Regularnie aktualizowane zapewnią, że zawsze dostaniesz nowy, inspirujący koncept! Wszystkie filtry wyszukiwania, które wcześniej znajdowały się po lewej stronie, znajdują się obecnie w nagłówku, powyżej wyświetlanych obrazów, i są dostępne z rozwijanego menu. Pozwala to przede wszystkim zmienić filtry, zanim uruchomimy wyszukiwanie. Teraz każdy produkt Fotolia, taki jak zdjęcia czy pliki wideo, oferowany serwisom korporacyjnym jest przejrzyście pokazany. Przegląd poszczególnych usług (pakiety kredytowe, abonamenty itp.) jest tak zaprezentowany, aby zagwarantować użytkownikowi pakiet, który odpowiada jego potrzebom w najszybszy i najbardziej efektywny sposób. Usunięto stronę sprawdzającą, umożliwiając pobranie obrazu bezpośrednio z koszyka. Od momentu, gdy zdecydujesz się na zakup obrazu, lub jeśli chcesz zaczekać, ale nie chcesz go zgubić, wystarczy dodać go do ulubionych; wybierz galerię, do której chcesz go dodać bezpośrednio na stronie obrazu, co pozwala na bardziej zorganizowane zarządzanie swoimi plikami. Jeśli jesteś dostawcą Fotolia, z pewnością zgodzisz się, że potrzebujesz dużo informacji, aby zamieścić swoje pliki. Nowe sekcje informacyjne dla dostawców gromadzą wszystkie informacje w jednym miejscu, zapewniając, że przesłane pliki są właściwe pod kątem tematycznym, technicznym oraz w odpowiednim formacie. Wnikliwie przeglądaj oraz monitoruj i analizuj sprzedaż, aby skorzystać z tej wiedzy przy planowaniu przyszłych sesji. Na nowych dostawców czekają wyraźne instrukcje krok po kroku podkreślające, jak zacząć i wysyłać swoje pliki do serwisu. Im szybsze i bezproblemowe to się staje, tym szybciej zdjęcia trafiają na stronę, a co za tym idzie, mają większe szanse na sprzedaż! Zmianie uległ nie tylko wygląd strony, lecz także bloga Fotolia, który w nowej odsłonie pozwala na szybkie znalezienie interesujących artykułów dzięki zaktualizowanym kategoriom, jak również poprawionemu układowi wizualnemu. Szukaj treści w czterech nowych kategoriach: - Fotolia – wszystkie nowości i nowe aktualizacje w zasięgu ręki - Dostawcy – odkryj porady i aktualności przeznaczone specjalnie dla dostawców - Zainspiruj się – galeria inspiracji z kreatywnego świata - Nauka – szukaj tutoriali przeznaczonych dla fotografów i designerów Nowy, odświeżony blog Fotolia można obejrzeć tutaj. Chętnie dowiedzielibyśmy się, co myślicie – po prostu dajcie nam znać na Facebooku, Twitterze lub Google+! Opracowano na podstawie informacji firmy Fotolia