Polska premiera nowych funkcji systemu Key2Print na targach Poligrafia 2015
21 maj 2015 11:17

Firma Key2Print podczas targów Poligrafia w Poznaniu zaprezentuje najnowsze funkcje systemu sprzedaży internetowej dla branży poligraficznej oraz agencji reklamowych. System miał swoją zagraniczną premierę podczas imprez branżowych: Gulf Print and Pack w Dubaju, Graphispag w Barcelonie oraz FESPA w Kolonii. Jak informuje producent, nowa metoda kalkulacji w oparciu o arkusze Excel to rozwiązanie dające nieograniczone możliwości w każdej technologii drukowania – właściwa kalkulacja ceny odbywa się przy wykorzystaniu wszystkich funkcjonalności dostępnych w Excelu. Administrator po prostu wgrywa do systemu plik .xls, a produkty automatycznie uzupełniają się w systemie. Dzięki temu użytkownicy systemu mają dostęp do nieograniczonych możliwości w przygotowywaniu cenników dla druku wielkoformatowego cyfrowego, offsetowego, druku książek i broszur. System oferuje także drukarniom pełną kontrolę nad tym, jakie pliki są przekazywane do druku. Wszystko dzięki elastycznej i automatycznej weryfikacji. Klient otrzymuje jedynie prosty komunikat: pliki poprawne, pliki zaakceptowane, ale zawierające drobne błędy lub pliki nieakceptowalne. Drukarnia może samodzielnie ustawiać akcje i definiować błędy powodujące, iż pliki są odrzucane. Weryfikacja polega na sprawdzeniu najważniejszych dla druku parametrów:rozmiaru, spadów, rozdzielczości, kolorystyki, fontów i liczby stron. Odświeżony kreator grafiki, działający w oparciu o technologie HTML5, dostępny jest z każdym urządzeniem (tak jak i cały system Key2Print). Kreator wspiera integrację z bankiem zdjęć Fotolia i pozwala na projektowanie grafik o dowolnych wymiarach (definiowanych przez użytkownika), przez co doskonale nadaje się do tworzenia projektów fototapet, canvasów i prostych banerów reklamowych. Wprowadzanie zamówień offline pozwala administratorowi systemu wprowadzać zamówienia, które otrzymał przez telefon bądź mailem. W panelu administracyjnym wybieramy produkt, który już istnieje w dostępnej bazie, a klient – istniejący bądź nowy – otrzymuje mail z powiadomieniem. Udostępniona została również możliwość wprowadzania produktów niestandardowych do systemu oraz wysyłki oferty poprzez e-mail. Dzięki zaprezentowanym funkcjom, jak zapewnia firma, Key2Print może obsługiwać dosłownie wszystkie zamówienia, które są realizowane w drukarni. Wchodząc w coraz trudniejszy rynek online warto postawić na solidnego partnera, który będzie w stanie doradzić nie tylko w zakresie technologii/IT, ale także wspierać firmę w pierwszych działaniach online. Między innymi dlatego Key2Print podjął się misji organizacji merytorycznej konferencji dla branży poligraficznej poświęconej internetowi i marketingowi online „E-commerce i marketing internetowy Twojej drukarni”. Prelegentami konferencji będą specjaliści z dziedziny e-commerce – trenerzy Google, specjaliści w dziedzinie marketing automation i big data, prawnicy specjalizujący się w e-commerce oraz specjaliści od social media. Dzięki dużej dawce merytorycznej wiedzy podczas konferencji można dowiedzieć się. jak czerpać korzyści z obecności w internecie. W kwietniu konferencja odbyła się już po raz trzeci i po raz kolejny zebrała bardzo pozytywne recenzje. Opracowano na podstawie informacji Key2Print