REKLAMA360 zakręci branżą
9 cze 2015 12:51

„REKLAMA360 to więcej niż targi. Nowa odsłona projektu będzie doskonałą okazją do zaprezentowania branży zdecydowanie szerszego kontekstu w pełni interaktywnego spotkania spod znaku promocji i marketingu” – mówi Ilona Rosiak-Łukaszewicz, dyrektor targów REKLAMA360, które odbędą się w dniach 29 września - 1 października na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Zmiany, zmiany, zmiany – ile już razy o tym słyszeliśmy?! Tym razem jednak wraz ze słowami i deklaracjami organizatorów targów REKLAMA360 idą w parze czyny, konkretne i zdecydowane działania będące z jednej strony sumą dotychczasowych doświadczeń, a z drugiej strony wyjściem naprzeciw nowemu. „Jeszcze nigdy nie byliśmy tak zdeterminowani i przekonani o powodzeniu realizacji projektu, w ramach którego odkryliśmy dziewicze w branży wystawienniczej złoża potencjału” – mówi Ilona Rosiak-Łukaszewicz, dyrektor targów REKLAMA360. Targi REKLAMA360, jeszcze do niedawna Euro-Reklama, skupiały się wyłącznie na dwóch segmentach: poligrafii reklamowej oraz gadżetach. Dwie dziedziny nie były jednak w stanie spełnić oczekiwań branży i w pełni jej usatysfakcjonować. „Poszerzenie zakresu tematycznego wydarzenia to odważny krok w kierunku ewolucji targów REKLAMA360, które mają swoim zasięgiem objąć marketing w ogóle. W obrębie pięciu stref tematycznych uwzględniona zostanie m.in. Innovation Zone, a w jej ramach aplikacje mobilne, rozwiązania dla e-handlu oraz grafika komputerowa. Nie zabraknie również Events Zone, którą wypełnią konstrukcje dmuchane i pneumatyczne, materiały POS wykorzystywane przy promocji w miejscu sprzedaży. Pojawią się również agencje artystyczne, eventowe oraz modelek. Trzecią z pięciu stref tematycznych jest Tasting&Fashion Zone zawierająca słodycze, napoje i przekąski, akcesoria i dodatki, opakowania oraz catering. Nie zabraknie też odzieży reklamowej, propozycji strojów korporacyjnych i roboczych – precyzuje Ilona Rosiak-Łukaszewicz. Dwie pozostałe strefy dobrze już znane branży to oczywiście Gifts Zone oraz Technology Zone wraz z poligrafią reklamową. REKLAMA360 to projekt skierowany do dwóch grup potencjalnych odbiorców. Pierwszą z nich są agencje reklamowe, pracownie reklamy, domy mediowe oraz drukarnie, których profil działalności jest ściśle związany z branżą reklamową. Drugą grupą zwiedzających są marketerzy oraz specjaliści ds. reklamy pracujący w najróżniejszych branżach. Największą atrakcją targów będą oczywiście stoiska wystawców charakteryzujące się niespotykaną dotychczas interaktywnością. Eksponowane produkty będzie można przetestować, skosztować a nawet zobaczyć w praktycznym zastosowaniu. Zwiedzający będą mogli ponadto wziąć udział w licznych warsztatach i szkoleniach organizowanych przez niezależnych prelegentów. Na cenie Kreatywnej Areny pojawią się również sami wystawcy. Wszystkie wydarzenia zostaną spięte jedną klamrą tematyczną o nazwie „personalizacja”. Ekspozycja obejmie tzw. czteropak, a więc pawilony 7, 7a, 8 i 8a. Wstęp dla profesjonalistów z branży reklamy i marketingu jest bezpłatny i możliwy za pośrednictwem strony www.mtp24.pl „Wciąż jeszcze przyjmujemy kolejne zgłoszenia wystawców, które śledzić można na stronie www.reklama360.eu” – pointuje Ilona Rosiak-Łukaszewicz. Tam też można znaleźć więcej informacji na temat wydarzenia. Opracowano na podstawie informacji MTP