REKLAMA360 – dobrze wyeksponowani wystawcy
3 sie 2015 11:28

Kolorowo, profesjonalnie, funkcjonalnie i klarownie – to tylko niektóre z określeń, jakie kojarzą się z przygotowaniami do targów REKLAMA360. Już teraz można powiedzieć, że będzie to jedna z najbardziej kolorowych spośród imprez dla profesjonalistów organizowanych na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Między 29 września a 1 października 2015 przyjadą do Poznania firmy mające w swej ofercie produkty i rozwiązania szyte na miarę potrzeb różnych branż. Ekspozycja została przygotowana tak, by na stoiska poszczególnych wystawców trafili właściwi zwiedzający. Podzielona została na 5 stref tematycznych, które uwypuklą takie produkty i rozwiązania, jak m.in. mobilne systemy prezentacji wizualnej, nowatorskie projekty medialne dla branży IT, multidrukarnia online, bank zdjęć, grafik, klipów wideo i plików audio. Podczas targów będzie można zapoznać się także z systemami do prezentacji wyrobów – ekspozytorami reklamowymi, nośnikami reklamowymi takimi jak parasole, namioty, banery i flagi, a także akcesoriami wyposażenia domu i przydatnymi w rekreacji. Zwiedzający znajdą również rozwiązania do wyginania liter przestrzennych i usprawnienia produkcji nietypowych logotypów, sprzęt typu frezarki CNC i rozwiązania do cięcia nożami, plotery termiczne, strunowe, frezujące i laserowe oraz systemy nawilżania powietrza. Podczas targów będzie można wybierać spośród różnych rodzajów etui i pokrowców do urządzeń mobilnych z możliwością personalizacji, wyrobów ze skór naturalnych z logotypami, klasycznej odzieży promocyjnej, sportowej, biznesowej i roboczej, dodatków do wyrobów odzieżowych, obuwniczych, kaletniczych i rymarskich oraz toreb i plecaków. Obecni będą także wystawcy z kawą w każdej możliwej formie z możliwością personalizacji paczek, z kalkomanią ceramiczną i szklarską dla zakładów zdobiących szkło i ceramikę, a także z ofertą nietypowych gadżetów i upominków. Organizatorzy targów REKLAMA360 przygotowują każdemu z wystawców idealne miejsce na ekspozycję w odpowiedniej strefie. A tym dziewięciu, którzy jako pierwsi prześlą wypełnione formularze zgłoszeniowe do dnia 10 sierpnia 2015, patron medialny targów – „Press” – przekaże roczną prenumeratę miesięcznika. Więcej informacji na temat wydarzenia znaleźć można na stronie www.reklama360.eu Wstęp dla profesjonalistów z branży reklamy i marketingu jest bezpłatny i możliwy za pośrednictwem strony www.mtp24.pl Opracowano na podstawie informacji MTP