Nowości w trzecim wydaniu ESB
18 sie 2015 11:50
We wrześniu w rękach dystrybutorów i przedstawicieli agencji reklamowych znajdzie się trzecie już wydanie wyjątkowej na rynku branżowym publikacji „European Suppliers Book”. Katalog w wersji papierowej ma zasięg do 5 tys., a w wersji online - 25 tys. odbiorców, pochodzących z 14 krajów Europy. Nowością dla agencji reklamowych i dystrybutorów jest wygodna i praktyczna baza danych reklamodawców, która zostanie dołączona do wysyłki mailowej w formie arkusza Excel. Dodatek ten sprawił, że oferta ESB jest jeszcze bogatsza.
Co więcej, to nie wszystko!
Odbiorcami wydawnictwa zostali po raz pierwszy przedsiębiorcy ze Słowacji i Węgier, choć tradycyjnie wszystkie kontakty z 14 europejskich krajów zostały zaktualizowane. Najnowsze wydanie „European
Suppliers Book” zyskało nową szatę graficzną, ale największą zaletą unikatowej w branży artykułów reklamowych publikacji jest jej aktualność. ESB zawiera precyzyjną prezentację oferty z opisem produktu, brandem czy danymi teleadresowymi.
Nowością jest również stały kontakt reklamodawców z odbiorcami ich oferty. Raz w miesiącu do 25 tys. firm zostaje wysłany newsletter z nowinkami od reklamodawców.
Zdecydowany wzrost zasięgu i łatwość dotarcia do grupy docelowej stwarzają możliwość nawiązywania i poszerzania relacji biznesowych.
Stały wzrost zainteresowania wydawnictwem jest tego najlepszym dowodem.
Opracowano na podstawie informacji firmy GJC