Nowa struktura sprzedaży w Neschen
1 wrz 2015 09:58

Firma Neschen AG rozpoczęła wydzielanie swoich bezpośrednich oddziałów sprzedaży w Niemczech, krajach Beneluksu, we Włoszech i w Austrii. Wkrótce kontakty firmy z klientami końcowymi, takimi jak drukarnie czy agencje reklamowe, będą prowadzone pod marką Filmolux. W następnym etapie ten obszar działalności zostanie wyodrębniony i będzie zarządzany przez niezależne firmy handlowe wchodzące w skład grupy Filmolux. Oddział Filmolux we Francji ma posłużyć jako wzór dla firm należących do grupy Filmolux. Erik Geutjes, wyznaczony na dyrektora zarządzającego Filmolux w krajach Beneluksu, komentuje: „Strategia Filmolux została sprawdzona we Włoszech i Francji. Logiczne jest, aby zrobić ten sam krok w Niemczech i krajach Beneluksu.” Oscar Mateo, przyszły dyrektor zarządzający Filmolux w Niemczech, dodaje: „Procesy w sprzedaży bezpośredniej są inne od tych w handlu detalicznym. Poprzez oddzielenie będziemy mogli dalej je specjalizować. Finalnie będzie to korzystne i dla Filmolux, i dla Neschen - a przede wszystkim dla naszych klientów.” W przyszłości Neschen zamierza skoncentrować się jeszcze bardziej intensywnie na rozwoju nowych produktów. Celem nowego programu testera beta jest lepsze dopasowanie produktów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Z tego powodu dział rozwoju w Bueckeburg zostanie wzmocniony i dodatkowo ma pozyskiwać informacje o rynku. W ten sposób Neschen zapewni bycie blisko klienta końcowego nawet po wydzieleniu się sprzedaży bezpośredniej. Obie jednostki biznesowe pozostają w grupie spółek w ścisłej współpracy, dzięki czemu łatwiej będzie im śledzić tempo innowacji w branży konsekwentnie domagającej się nowych, lepszych i niestandardowych rozwiązań. Na podstawie informacji firmy Neschen opracowała AP