Falcerka GUK w drukarni MJP z Poznania
7 wrz 2015 10:27

Falcerki GUK dostarczane przez firmę Avargraf cieszą się od lat niesłabnącą popularnością na polskim rynku. Przykładem instalacji z ostatniego czasu jest wdrożenie modelu GUK FA 45/6-4 FL 2-45 w drukarni MJP z Poznania. Urządzenie umożliwiło firmie poprawę jakości i wydajności produkcji, zwłaszcza ulotek dla przemysłu farmaceutycznego. Drukarnia MJP, od 18 lat obecna na rynku poligraficznym, specjalizuje się obecnie w wielokolorowym druku offsetowym, obsługując zleceniodawców z rynku polskiego oraz z zagranicy. Drukowane są tu m.in. opakowania kartonowe, etykiety, naklejki, instrukcje, foldery, gazetki, ulotki i wiele innych produktów z zakresu szeroko pojętego akcydensu. Na życzenie klienta mogą one być spersonalizowane. Falcerka GUK model FA 45/6-4 FL 2-45 to czwarta falcerka w tym zakładzie, ale pierwsza tego producenta dostarczona przez Avargraf. „Zakup kolejnego urządzenia do falcowania był odpowiedzią na oczekiwania rynku i naszych klientów – mówi Mateusz Poterski, właściciel drukarni. – Poszukiwaliśmy falcerki, która obsługiwałaby małe ulotki farmaceutyczne. Nasz wybór padł na urządzenie firmy GUK, której dystrybutorem jest Avargraf. Zdecydowaliśmy tak przede wszystkim ze względu na fakt, że urządzenie dobrze radzi sobie z tego rodzaju produkcją, a dodatkowo jest tańsze niż rozwiązania innych producentów. I choć korzystamy z niego niespełna dwa miesiące, to jednak już dziś widzimy korzyści z tego zakupu”. Mateusz Poterski podkreśla, że zakup znacząco wpłynął na poprawę produkcji pod względem jakości oraz czasu realizacji. Drukarnia MJP stale udoskonala ten proces tak, by dostarczać klientom najlepsze jakościowo produkty, ale także by móc wykonywać zlecenia jak najszybciej. „Falcerka GUK umożliwia nam realizację tych założeń, a co za tym idzie – pozwala na dalszy rozwój – mówi. - Dzięki temu urządzeniu możemy teraz wykonywać jeszcze bardziej skomplikowane łamy oraz inne niż dotychczas formaty, co poszerzyło naszą ofertę i – jak mamy nadzieję – zadowoli obecnych i przyciągnie nowych klientów”. Opracowano na podstawie informacji firmy Avargraf