REKLAMA360? To ja się zastanowię
7 wrz 2015 14:57

Tym przewrotnym tytułem opatrzony został jeden z wykładów i warsztatów, które zasilą bogaty program merytoryczny targów REKLAMA360, odbywających się w dniach 29.09-1.10.2015 r. w Poznaniu. Co tak naprawdę kryje się za słowami: „to ja się jeszcze zastanowię”, „muszę to przemyśleć”, „skonsultuję się z rodziną”, „za drogo”, „nie, bo nie”, które padają podczas spotkania na linii sprzedawca-klient? Obie strony mają pewne potrzeby i między innymi przez ich pryzmat należy zastanawiać się, czy klient wypowiadając te słowa rzeczywiście tak myśli? Czy są to prawdziwe powody jego wahania i wymykania się sprzedawcy? Odpowiedzi na te pytania padną podczas wykładu organizowanego przez Personel System, a podczas warsztatów uczestnicy poznają różnorodne techniki pokonywania obiekcji, które pojawiają się na etapie finalizacji. Prowadząca warsztaty Joanna Matuszewicz, trener z wieloletnim doświadczeniem we wdrażaniu strategii budowania marki, pracująca z biznesem od ponad 12 lat, zaprezentuje również sposoby postępowania z klientem w taki sposób, żeby słowa „nie, bo nie” lub „to ja się zastanowię” nie padły. Kolejnym tematem poruszanym przez Personel System będzie „Psychologia przyciągania Klienta” o sprzedaży w dzisiejszych czasach, która wymaga zupełnie innych umiejętności niż kiedyś. Efektywne dotarcie do klienta opiera się na wykorzystaniu wiedzy o człowieku i jego psychologicznym funkcjonowaniu w życiu codziennym. Wykład i warsztat poprowadzi dr Joanna Rajang, dyrektor zarządzający w firmie Personel System, certyfikowany Coach ICF, konsultant i trener biznesu od 19 lat. Współpracuje z dużymi firmami i korporacjami w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. Więcej informacji na temat programu Targów REKLAMA360 na stronie: www.reklama360.eu Opracowano na podstawie informacji MTP