Agfa Graphics i finał kampanii „10 lat płyty Azura” na targach IGAS 2015
8 wrz 2015 10:55

Podczas targów poligraficznych IGAS 2015, odbywających się w dniach 11-16 września br. w Tokio, firma Agfa Graphics zaprezentuje swoje najnowsze rozwiązania z obszaru cyfrowego prepressu i drukowania inkjetowego. Wystawa stanie się również miejscem finału zapoczątkowanej przed rokiem, ogólnoświatowej kampanii „10 lat płyty Azura”. Z kolei na pierwszy dzień targów zaplanowano międzynarodową konferencję użytkowników systemu Apogee, którego najnowsza wersja – opatrzona symbolem 9.0 – również będzie promowana na tej imprezie. Z myślą o odwiedzających stoisko firma przygotowuje pokazy naświetlania bezchemicznych płyt Azura oraz ich finalnej obróbki w urządzeniach czyszcząco-wymywających Azura CX 95 i Azura CX 125. Targowi goście będą mieli okazję zapoznać się ze stworzoną przez tego producenta na potrzeby rynku japońskiego techniką Quick Dry Printing, pozwalającą na zwiększenie wydajności maszyny drukującej. Jak wynika z informacji Agfa Graphics, na jej wdrożenie zdecydowało się wiele tamtejszych zakładów poligraficznych. Przez cały okres trwania targów będą miały miejsce prezentacje wspomnianego systemu workflow Apogee 9, którego integralną część stanowi oprogramowanie do tworzenia sklepów internetowych - Apogee StoreFront. Na stoisku znajdą się liczne przykłady wydruków wykonanych z zastosowaniem innowacyjnych rozwiązań technologicznych stworzonych przez Agfa Graphics – bezchemicznych płyt Azura czy też rastra o modulacji mieszanej – Sublima. Z oferty działu inkjetowego Agfa Graphics z myślą o zwiedzających targi IGAS 2015 wybrano Jeti Titan S – płaski, 3-metrowy ploter bazujący na technice inkjet UV, wyposażony w opcję drukowania „z roli na rolę”. Urządzenie będzie sterowane systemem workflow Asanti, stworzonym przez firmę z myślą o drukowaniu wielkoformatowym. Oprogramowanie z jednej strony usprawnia proces produkcyjny, z drugiej zaś – zapewnia jego stabilność przy realizacji całego nakładu. Podczas targów IGAS 2015 zostanie oficjalnie zakończona ogólnoświatowa kampania, celebrująca przypadające na rok ubiegły 10-lecie wprowadzenia na rynek bezchemicznych płyt Azura. Minionych 12 miesięcy stało się okazją do świętowania – wspólnie z klientami z całego świata – 10-lecia obecności płyt Azura na rynku. Kampanię oficjalnie zainaugurowano we wrześniu ub.r. w japońskiej drukarni Daicolo, która jest największym użytkownikiem płyt Azura, a następnie kontynuowano w: Chinach, Korei Płd., Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Białorusi, Niemczech, Wielkiej Brytanii, USA, Brazylii, Chile oraz Australii. Ostatnim jej „przystankiem” będzie ponownie Japonia. Na stoisku Agfa Graphics zostanie zaprezentowana specjalna mapa, uwzględniająca wszystkie miejsca, w których – wspólnie z klientami – celebrowano 10-lecie płyt Azura. Dostępne będą także próbki prac wykonanych z ich zastosowaniem przez użytkowników, których objął ten projekt, jak również informacje o przebiegu „rocznicowych” uroczystości w każdym z przedsiębiorstw. Wystawa będzie się odbywać w tokijskim centrum wystawienniczym Tokyo Big Sight. Opracowano na podstawie informacji firmy Agfa Graphics

cript>