Marki Orange, T-Mobile i Coca-Cola w STREFIE DRUKU 3D
15 wrz 2015 15:17

Wraz ze zbliżającym się terminem targów REKLAMA360 napływają nowe zgłoszenia uczestnictwa zainteresowanych wydarzeniem wystawców. Organizatorzy zaprosili do współpracy producentów, dystrybutorów i firmy świadczące usługi druku 3D, które stworzą nową STREFĘ DRUKU 3D. Tegoroczna edycja, oprócz dynamicznej ekspozycji, przyciąga wystawców, którzy w ramach STREFY DRUKU 3D zaprezentują program merytoryczny, przybliżający arkana różnych technologii druku 3D. Jednym z takich partnerów merytorycznych będzie Centrum Druku 3D – portal uchodzący za największy serwis internetowy poświęcony tej technologii w Polsce. Paweł Ślusarczyk, twórca i redaktor naczelny portalu www.centrumdruku3d.pl, zaprosi na wykład, podczas którego przedstawi cechy różnych technologii druku 3D, jego możliwości zaistnienia w branży marketingu i reklamy oraz ograniczenia. Ponadto uczestnicy dowiedzą się, do czego można wykorzystać druk 3D w działalności reklamowej; prelegent przedstawi kilka case study w postaci projektów realizowanych przez takie marki jak Orange, T-Mobile, Coca-Cola i inne. W STREFIE DRUKU 3D będzie możliwość obejrzenia w akcji drukarki 3D oraz galerii wydruków realizowanych w różnych technologiach i różnych materiałach takich jak plastik, żywica czy nawet grafen - materiał przyszłości. Ponadto specjaliści z CD3D podzielą się informacjami na temat druku 3D oraz jego zastosowań - zalet i ograniczeń. Więcej informacji na temat targów REKLAMA360 na stronie: www.reklama360.eu Opracowano na podstawie informacji MTP