REKLAMA360 – koktajl wiedzy i wrażeń
24 wrz 2015 10:10

Tak różnorodnej prezentacji nowości, produktów, ofert specjalnych, innowacyjnych rozwiązań i technologicznych nowinek podczas targów reklamy w Poznaniu jeszcze nie było! Wisienką na torcie będzie Golden Marketing Conference z Hatalską, Tkaczykiem i Wawrzyniakiem na czele. W strefie DRUKU 3D zwiedzający zapoznają się z najnowszymi osiągnięciami technologii druku 3D. Łatwy i niezawodny sposób, by drukować wysokiej jakości szczegółowe modele 3D w zaciszu własnego biura zaprezentuje firma 3DKreator. Pokaże urządzenie do druku 3D niewymagające podłączania się do komputera, a fotorealistyczne wydruki powstaną w mgnieniu oka dzięki maksymalnie szybkiej głowicy drukującej z prędkością do 130 mm/s. Zespół z 3D Printers przedstawi urządzenie HBOT 3D służące do druku 3D z obszernym polem roboczym, pozwalającym na szybkie wytwarzanie małych serii gadżetów przy wykorzystaniu nowoczesnej i ekonomicznej technologii. Firma DRAFT z kolei zaprezentuje ZortraxM200 – drukarkę 3D służącą do prototypowania i tworzenia różnorodnych trójwymiarowych modeli. Może być stosowana w koncepcji elementów mechanicznych, konstrukcji, form i wzorów przemysłowych, a także przedmiotów codziennego użytku i gadżetów reklamowych. O ciekawych i swobodnych możliwościach przestrzeni targowej, wysp reklamowych, stoisk sklepowych i wnętrz będzie można posłuchać na stoisku firmy AdSystem, która zaprezentuje swój unikalny i nowatorski system MFrame. Targi REKLAMA360 będą gościć najszybciej rozwijający się bank zdjęć Rotality – Free na świecie. Bank proponuje miliony zdjęć najwyższej jakości, filmów i plików prasowych. Posiada światowe kolekcje liderów współczesnej fotografii. Cięcie, grawerowanie i znakowanie różnych materiałów? Najnowsze osiągnięcia w dziedzinie systemów laserowych, zamknięte w przyjaznych dla użytkownika, wielozadaniowych, małogabarytowych i niedrogich systemach zaprezentuje Fastcom. Pierwszą na rynku stację roboczą, niczym nieustępującą komputerom stacjonarnym, pochwali się Hyperbook. Będzie można również przejść do wirtualnej rzeczywistości dzięki hełmowi Oculus Rift. Wycieczka kolejką górską, do domu strachów czy przechadzka po malowniczej dżungli – to jedyny dylemat, jaki może towarzyszyć odwiedzającym stoisko firmy Hyperbook. Pierwsza w Polsce multidrukarnia on-line otworzy swe podwoje na stoisku OpenPrint.pl. Podczas targów dostępny będzie także kompleksowy serwis kawowy – shoppo.pl. Współpracuje on z wieloma palarniami, które dostarczają kawę w praktycznie każdej możliwej formie. Oprócz stylowych zestawów upominkowych z markowymi włoskimi produktami, oferuje także spersonalizowane paczki kawy w niewielkich ilościach, co jest idealnym pomysłem na gadżet reklamowy lub prezent dla klientów i pracowników. Co jeszcze zaoferują wystawcy targów REKLAMA360? Toys for Boys zaprosi na… Perfect Drink – zestaw startowy z aplikacją z recepturami klasycznymi i awangardowymi do pysznych drinków, dzięki którym każde przyjęcie zamieni się w szampańską zabawę. Równolegle z targami REKLAMA360 odbędzie się pierwsza w Polsce, jedyna w pełni biznesowa konferencja skierowana do top managementu, kadry zarządzającej i pracowników działów marketingu wyższego szczebla, podczas której wystąpią eksperci polskiego marketingu, a wśród nich: Natalia Hatalska, Paweł Tkaczyk i Michał Wawrzyniak. Więcej informacji na temat wydarzeń można znaleźć na stronie www.reklama360.eu oraz www.goldenmarketing.pl Opracowano na podstawie informacji MTP