Sharp: Nowa strategia
15 paź 2015 12:42

Podczas Inspire Expo, dwudniowego wydarzenia dla partnerów biznesowych, Sharp zaprezentował swoją nową strategię. W głównym przemówieniu Alexander Hermann, vice president Sharp Information Systems Europe, przedstawił wizję zmiany sposobu, w jaki firmy wykorzystują informacje poprzez łączenie różnych technologii. Aby ją zrealizować, Sharp rozszerza firmową strukturę sprzedaży i wsparcia z zakresu Documents oraz Visual Solutions na całą Europę. Sharp proponuje obecnie pełną ofertę rozwiązań w zakresie druku i wyświetlania w ramach jednej spójnej struktury sprzedażowej dla klientów biznesowych. „Naszym celem jest oferowanie klientom wizji wykraczającej poza produkty i usługi. Wizji, która odwołuje się bezpośrednio do ich aspiracji. Wielu naszych konkurentów skupia się na technologii IT, jednak nasi klienci skupiają się na informacji i udostępnianiu wiedzy w celu wdrażania inspirujących pomysłów. Nasza wizja opiera się na sposobach przekształcania informacji oraz na tym, jak nasza firma może ulepszyć ten proces” – powiedział Alexander Hermann. Wizja firmy Sharp brzmi: „łącząc technologie zmieniać sposób, w jaki firmy wykorzystują informacje”. Sharp tłumaczy to jako proces tworzenia rozwiązań w oparciu o to, jak, gdzie i kiedy ludzie potrzebują informacji. Zespół Sharp będzie pracował z klientami, badając, w jaki sposób zdobywają, przetwarzają, wyświetlają i udostępniają informacje. Celem jest wypracowywanie rozwiązań, w których informacja i dostęp do niej jest kluczowym aspektem. Rozszerzenie działalności to część ciągłej restrukturyzacji firmy Sharp w Europie, która ma na celu umocnienie pozycji w sektorze B2B. Od 2007 roku Sharp przejął 20 przedsiębiorstw i pakietów akcji, w tym Prodotec we Francji, IOT w Wielkiej Brytanii oraz Nepa Business Solutions w Europie Wschodniej. Od ostatniego spotkania dla partnerów biznesowych Sharp w 2012 roku firma weszła na rynek produkcyjnego druku kolorowego i opracowała ofertę zawierającą zintegrowane aplikacje, tworząc system usług związanych ze środowiskiem biurowym. W ciągu ostatnich trzech lat produkty biznesowe firmy Sharp otrzymały 45 nagród z niezależnego instytutu BLI. Sharp planuje dalszy dynamiczny rozwój w Europie. Oprócz organizacji wydarzenia Inspire Expo, w którym uczestniczyło ponad 550 przedstawicieli z ponad 30 krajów, Sharp będzie wystawiał się również podczas ISE 2016 oraz drupa 2016, największych światowych targów mediów drukowanych. Opracowano na podstawie informacji firmy Sharp