3 miliony odzyskane dzięki usłudze Not Recommend
15 gru 2015 11:10
3049366 złotych udało się dotychczas odzyskać twórcom projektu NOT RECOMMEND. Jest to niewątpliwie wielki sukces.
Dwanaście lat temu firma GJC Inter Media Sp. z o.o. wyszła z pomysłem powstania wykazu Industry Does Not Recommend. Jedną z podstawowych jego funkcji jest maksymalizowanie poczucia bezpieczeństwa w obrocie handlowym pomiędzy firmami w szeroko rozumianej branży artykułów promocyjnych. Polega to na przekazywaniu informacji o wszystkich podmiotach „Niepolecanych”, a mówiąc prościej, niewywiązujących się ze swoich zobowiązań, głównie finansowych. Działanie NOT RECOMMEND ma jednak przede wszystkim za zadanie dążenie do polubownego rozwiązywania spraw spornych wynikających z umów zawartych pomiędzy dostawcą i jego odbiorcami.
Uczestnictwo w programie przynosi także wiele dodatkowych korzyści:
zwiększa zaufanie ze strony kontrahentów i klientów,
podnosi prestiż i wiarygodności firmy (przynależność do elitarnego programu partnerskiego ułatwia nawiązanie nowych kontaktów handlowych),
daje prawo do posługiwania się logotypem SWB - Solidni w Biznesie w swoich materiałach reklamowych i informacyjnych,
promuje firmę w każdym wydaniu branżowego kwartalnika „Gifts Journal Polska” oraz na stronie internetowej programu SWB,
zapewnia udział w śniadaniu biznesowym podczas targów RemaDays w Warszawie.
Więcej na www.swb-partners.com
Opracowano na podstawie informacji firmy GJC Inter Media