Pierwsze spotkanie Klubu Liderów Biznesu Xerox
20 maj 2016 13:57

12 maja w warszawskim hotelu DoubleTree by Hilton odbyło się pierwsze spotkanie Klubu Liderów Biznesu Xerox. W nowej formule producent podsumował całoroczną współpracę i zaproponował działania, które pomogą partnerskim firmom osiągać rynkowy sukces. Owocna relacja biznesowa stała się również pretekstem do zorganizowania zabawy, podczas której gościom towarzyszyli grupa MultiVisual – finaliści V edycji programu „Mam Talent!” oraz Jacek Walkiewicz – psycholog, mówca i trener. Gala została poprowadzona przez Aleksandrę Kostkę. Efekty współpracy Xerox z partnerami napawają optymizmem. W ub.r. firma zanotowała 32 proc. wzrost sprzedaży urządzeń Light PSG, podwojenie liczby urządzeń podłączonych w ramach kanału MPS czy 19 proc. wzrost sprzedaży materiałów eksploatacyjnych. To wszystko w ramach współpracy ze 133 partnerami, którzy aktywnie sprzedają sprzęt i materiały Xerox swoim klientom. Podczas spotkania, które odbyło się według nowej formuły, przedstawiciele firmy Xerox przedstawili również wizję marki dotyczącą rozwoju współpracy i podnoszenia sprzedaży na kolejne lata. Plany opierają się na kontynuowaniu kooperacji na trzech płaszczyznach: sprzedażowej, usługowej i serwisowej. Kluczowymi obszarami mają pozostać sprzedaż urządzeń A3 i A4, materiałów eksploatacyjnych i maszyn produkcyjnych. Równie istotne będzie rozwijanie usług MPS – segmentu, w którym Xerox dysponuje dojrzałą i sprawdzoną, globalnie spójną ofertą wykraczającą poza infrastrukturę druku. Istotnym punktem pozostaną wciąż działania leasingowe, a także oferta szkoleniowa z zakresu serwisu i MPS skierowana do autoryzowanych partnerów. Przedstawiciele firmy Xerox rozpoczęli także dyskusję na temat tego, w jaki sposób najefektywniej rozwijać biznes partnerów. Zdaniem ekspertów podstawą nowej strategii powinny być działania nakierowane na wzrost sprzedaży, maksymalizacja zysków uzyskanych w czasie trwania projektu i regularne odnawianie kontraktów. Pomoże w tym jakość usług i produktów oferowanych przez Xerox, m.in. oprogramowanie, oferta leasingowa i obsługa MPS. Podczas wieczoru Xerox uhonorował partnerów, którzy mogą pochwalić się najlepszymi wynikami w swoich segmentach rynku. Tytuł Liderów Biznesu Xerox 2015 zdobyło 17 firm. Opracowano na podstawie informacji firmy Xerox