OneDay Roadshow zakończony na Śląsku
12 wrz 2016 12:30

To już jest koniec – przychodzą na myśl słowa popularnej piosenki Elektrycznych Gitar, ale ich dalszy ciąg wymaga parafrazy: po pięciu dniach tegorocznej edycji OneDay Roadshow zostało wiele! Trudno zliczyć liczbę nawiązanych kontaktów biznesowych, liczbę prezentacji produktów i usług dokonanych przez wystawców, a przede wszystkim trudno dokonać już teraz dokładnej analizy efektów, jakie przyniósł tegoroczny „tour”. W sumie podczas ODS 2016 w kolejnych miastach pojawiło się około 600 zwiedzających, a to wynik bardzo dobry. Zakończenie imprezy tym razem przypadło na Chorzów. Tak jak podczas inauguracji cyklu w Warszawie, tak i w śląskim mieście organizator przygotował dla wszystkich chętnych specjalne szkolenia podnoszące kompetencję sprzedaży. W ich ramach prelegentka Agnieszka Bednarczyk zaprezentowała dwa wykłady: „Narzędzia public relations do budowania wizerunku firmy i produktu w Polsce” oraz „Relacje i komunikacja w sprzedaży produktów i usług”. W obu przypadkach cieszyły się one sporym zainteresowaniem i pokazały, że podczas jednodniowych spotkań ODS oprócz wymiernych korzyści biznesowych można zyskać wiedzę przydatną w codziennej pracy. Były Warszawa, Poznań, Berlin, Wrocław i Chorzów. A co za rok? Za rok po raz kolejny spotkania z „reklamą w drodze”. Organizator OneDay Roadshow wszystkim wystawcom i uczestnikom serdecznie dziękuje za udział i do zobaczenia. Opracowano na podstawie informacji organizatora