Mondi w ankiecie EMGE „cut-size” 2016
30 lis 2016 09:54

Międzynarodowa firma Mondi, zajmująca się produkcją papieru, ponownie zajmuje pierwsze miejsce w rankingu wydajności fabryki z produkcją cienkiego, niepowlekanego papieru w badaniu EMGE „cut-size” w 2016, poprawiając swój wynik w stosunku do roku 2015. W odniesieniu do świadomości i rozpoznania marki Color Copy, IQ i MAESTRO zajmuje 3 z 5 miejsc w kategorii rozpoznania marki w Europie. Snegurochka jest najlepiej znaną marką w Rosji i krajach bałtyckich, w których 80 proc. biorących udział w badaniu wspomniało nazwę firmy. „Cieszymy się z wyniku badania EMGE, zwłaszcza że nasz zakład zajął pierwsze miejsce w kategorii wydajności w skali Europy już ósmy raz z rzędu - mówi Johannes Klumpp, dyrektor marketingu i sprzedaży cienkiego, niepowlekanego papieru firmy Mondi. - Zajęcie pierwszego miejsca w kategorii niezawodności dostaw – najważniejszego elementu w badaniu – zakresu proponowanych produktów, obsługi klienta, innowacyjnego podejścia do marketingu i alternatyw dla pakowania: to wszystko jest dowodem naszego skupienia na potrzebach klienta i tego, że dążymy do wprowadzania różnego rodzaju innowacji i usprawnień”. W Rosji zakres produktów z serii cienkiego, niepowlekanego papieru Mondi osiągnął najwyższe oceny. Badanie EMGE odnosi się do papierni produkujących biały papier docinany do standardowych rozmiarów oraz marek papierni we wschodniej i zachodniej Europie w 2016 roku. Raport przedstawia wyniki badania przeprowadzonego wśród przedstawicieli handlowych (handlujących papierem, producentów sprzętu OEM oraz dystrybutorów produktów papierniczych – OSD). Badanie skupia się na papierniach i ich markach w odniesieniu do świadomości klienta, wydajności papierni i jakości produktu. „Naszym celem jest poprawianie tego, co jest ważne dla naszych klientów: niezawodność dostawy odpowiednich produktów we właściwym czasie i świetna obsługa klienta, których można doświadczyć każdego dnia” – podsumował Johannes Klumpp. Opracowano na podstawie informacji firmy Mondi