Wśród wystawców 9. polskiej edycji targów Packaging Innovations 2017, odbywających się w dniach 4-5 kwietnia w Centrum Expo XXI, po raz drugi znajdzie się firma API Folie Polska.
Mówi Katarzyna Kozińska, dyrektor zarządzająca API Folie Polska: „Zachęceni ubiegłoroczną, udaną obecnością na targach Packaging Innovations postanowiliśmy wziąć w nich udział w roli wystawcy także w tym roku. Mamy wiele do pokazania i przekazania naszym obecnym i potencjalnym klientom – minione miesiące przyniosły szereg istotnych zmian w API Group, zarówno w kontekście zrealizowanych fuzji, wprowadzenia nowych produktów, jak i specjalistycznych usług. Zwłaszcza na tych ostatnich, idąc śladem naszych kolegów z brytyjskiej centrali, będziemy chcieli skoncentrować się podczas warszawskich targów. Mamy nadzieję, że API Trends Folio – projekt dedykowany najnowszym rozwiązaniom i trendom w branży opakowań, jak też API Holonique Boutique – pakiet rozwiązań poświęconych zastosowaniom folii holograficznych spotkają się z zainteresowaniem zwiedzających. Z myślą o nich na stoisku będzie obecny m.in. David Peters – creative development manager w API Group, odpowiedzialny za oba projekty”.
API Trends Folio będzie miał swoją brytyjską premierę kilka tygodni wcześniej – podczas tamtejszej edycji targów Packaging Innovations. W zamierzeniach jego twórcy – Davida Petersa – API Trends Folio ma być swego rodzaju źródłem inspiracji i pomysłów dla projektantów opakowań, agencji reklamowych oraz właścicieli marek.
API Trends Folio obejmuje cztery kluczowe obszary, m.in. różne opcje zastosowania cyfrowej i analogowej technologii drukowania, jak też efekty wpływające na właściwe odwzorowanie detali, umożliwiające oglądanie opakowań z bardzo bliskiej odległości. Jak zapowiada jego twórca, pakiet będzie systematycznie aktualizowany o informacje na temat trendów rynkowych, a także praktycznych zastosowań nowych folii i laminatów, jakie będą pojawiać się na rynku. Planowane jest wprowadzanie co roku jego nowej wersji.
Opracowano na podstawie informacji API Group