Wielka Księga Reklamy i Poligrafii
8 mar 2017 09:18

KsięgaPodczas targów RemaDays Warsaw 2017 do rąk wystawców i zwiedzających trafiła Wielka Księga Reklamy i Poligrafii. 12 tysięcy egzemplarzy w formie drukowanej to prawdziwe kompendium wiedzy branżowej.

Charakter Księgi polega na tym, że łączy w sobie zarówno zalety reklamy prasowej, jak i podręcznej bazy danych. Zaproponowany podział na kategorie produktowe doskonale sprawdza się jako źródło informacji.

Reklamodawca udostępnia bardzo praktyczne informacje, dzięki którym możliwe jest sprawne nawiązanie szybkiego kontaktu. Każda firma publikuje również informacje o dystrybuowanych przez siebie markach oraz produktach. Wyszukiwarki pozwalają precyzyjnie odnaleźć poszukiwane firmy.

Kliknij tutaj, aby zobaczyć katalog w formie elektronicznej.

Opracowano na podstawie informacji firmy GJC Inter Media