Nowa struktura działu sprzedaży Heidelberg Polska
23 maj 2018 14:52

Nowoczesne technologie oraz dynamicznie zmieniający się rynek wywierają również znaczący wpływ na branżę poligraficzną. Firma Heidelberg Polska w ślad za zmianami w całej grupie rozpoczęła proces wdrażania nowej struktury organizacyjnej. Dotyczy to najważniejszych obszarów funkcjonowania takich jak serwis i sprzedaż, ale również komunikacji marketingowej.

Wdrażanie strategii „Heidelberg goes digital” oraz nowe podejście w działaniu koncernu już przekładają się na pełniejsze wykorzystanie posiadanego potencjału do budowania jeszcze lepszych relacji z klientami firmy. W praktyce zastosowanie najnowszych technologii odpowiada nowym wyzwaniom i rozwojowi drukarń przyszłości w świecie Przemysłu 4.0.

Na bazie dotychczasowej struktury sprzedaży wprowadzono zupełnie nową organizację sprzedaży. Stanowisko dyrektora nowego Działu Sprzedaży Bezpośredniej objął Łukasz Żarnecki. Dyrektorem nowego działu e-Commerce i Marketingu został Wojciech Mataczyński. Tomasz Jasiński pełni funkcję dyrektora Działu Wsparcia Sprzedaży i Doradztwa. Wykorzystując wieloletnie doświadczenie Krzysztofa Wojdana powierzono mu stanowisko Szefa Sprzedaży ds. Klientów Grupowych.

Formalnie nowa struktura wejdzie w życie z dniem 1.06.2018 r.

Opracowano na podstawie informacji firmy Heidelberg Polska