Ponad 3,8 mln złotych odzyskanych w usłudze Not Recommend
11 paź 2018 10:44

Usługa Not Recommend to jedyne tego typu narzędzie dedykowane branży reklamowej, którego zadaniem jest promowanie firm wiarygodnych finansowo. Dzięki niej udało się już odzyskać ponad 3,8 mln złotych!

Jego głównym założeniem nie jest egzekucja należności, a skuteczne i przede wszystkim polubowne załatwianie spornych spraw pomiędzy różnymi podmiotami branży artykułów i usług reklamowych. Podstawowym celem pozostaje niezmiennie zwiększenie poczucia bezpieczeństwa w kontaktach wzajemnych. Wzrost zaufania do partnerów biznesowych zwiększa się dzięki specjalnemu wykazowi, który pozwala ewentualnym kontrahentom sprawdzić, czy na liście firm „Niepolecanych” nie znajduje się ich nowy partner. Dostęp do tego wyjątkowego wykazu mają firmy biorące udział w projekcie Solidni w Biznesie. To również one mają możliwość, poprzez zgłoszenie, poinformować o niesolidnym uczestniku rynku branżowego.

Uczestnictwo w programie przynosi także wiele dodatkowych korzyści:
- zwiększa zaufanie ze strony kontrahentów i klientów,
- podnosi prestiż i wiarygodność firmy (przynależność do elitarnego programu partnerskiego ułatwia nawiązanie nowych kontaktów handlowych),
- daje prawo do posługiwania się logotypem SWB - Solidni w Biznesie w materiałach reklamowych i informacyjnych,
- promuje firmę w każdym wydaniu branżowego kwartalnika „Gifts Journal Polska” oraz na stronie internetowej programu SWB,
- zapewnia udział w śniadaniu biznesowym podczas targów RemaDays w Warszawie.

Opracowano na podstawie informacji firmy GJC Inter Media