Lakierówka Duplo DuSense DDC-810 w firmie Badge4U
14 lis 2018 10:31

Inwestycja w innowacyjne urządzenie do lakierowania wybiórczego UV 3D - Duplo DuSense DDC-810 z oferty Duplo Polska to jeden z elementów zmian, jakie odnotowuje w ostatnim czasie firma Badge4U.

Badge4U to firma oparta na doświadczeniach jej właścicieli – Wojciecha Pawłowskiego, założyciela przedsiębiorstwa i jego syna Marcina. Od niemal 30 lat produkuje się tu gadżety reklamowe - obecnie ponad 25 mln rocznie. Znaczki to ok. 60 proc. produkcji firmy; jest ich na stałe ponad 30, a każdego roku Badge4U proponuje klientom 4-5 nowości, które zdobywają rynek nie tylko w kraju, ale również za granicą. „Okazało się – mówi Wojciech Pawłowski - że mój podpatrzony wiele lat temu w Sztokholmie na targach pomysł na firmę, która będzie produkować znaczki, był strzałem w dziesiątkę. Pierwsze zlecenie na 40 tys. znaczków było wówczas dla mnie spełnieniem marzenia. Pod to właśnie zlecenie zakupiłem pierwszą maszynę. Obecnie takie ilości nasza firma jest w stanie wyprodukować jednego dnia. (...)”.
Właściciel firmy, która jest jednym z liderów wśród europejskich producentów gadżetów w niskich cenach, dąży do tego, by została ona numerem 1 w tej specjalizacji. W Badge4U zwykły znaczek czy inny prosty gadżet reklamowy nabierają zupełnie innego znaczenia i zyskują nowe życie. „Ciekawe pomysły na gadżety, ich projekty, jakość wykonania – to wszystko sprawiło, że jesteśmy jednym z liderów wśród europejskich producentów gadżetów. Nasze znaczki, twarde i elastyczne magnesy, breloki, osłony na kamery, ściereczki, otwieracze, ściereczki z mikrofibry, uchwyty do telefonu, czyściki, telestopery, saszetki na karty, wieszaki, podkładki pod mysz i wiele innych mogą nabrać w naszej firmie niepowtarzalnego wyglądu i charakteru. Wszystko zależy jedynie od wyobraźni projektanta. Nasze możliwości bowiem w zakresie produkcji są ogromne”.

Badge4U posiada obecnie 3 cyfrowe maszyny drukujące i park sprzętowy przygotowany do produkcji milionów gadżetów. Ostatnio dołączyła do niego lakierówka Duplo DuSense. „Dążymy do tego, by coraz bardziej wyróżniać nasze produkty – mówi Wojciech Pawłowski. - Każdego roku odwiedzamy wiele imprez branżowych na całym świecie. W mijającym naszą ofertę prezentowaliśmy na 23 imprezach targowych (...). Podczas jednej z takich wizyt spodobały nam się znaczki z efektem tłoczenia. Próbowaliśmy je wykonać stosując różne techniki. Nakładanie lakieru sitodrukiem, które dawałoby taki efekt - ze względu na nasze nakłady, rozpoczynające się nawet od 100 sztuk - byłoby nieopłacalne. W rotograwiurze też nie uzyskiwaliśmy oczekiwanego efektu i wówczas przypadkiem dowiedzieliśmy się o urządzeniu z oferty Duplo”.

„Po pierwszych pracach testowych, jakie wykonała dla nas firma Duplo Polska – mówi Wojciech Pawłowski - niemal od razu przekonałem się do tego urządzenia. Jego zakup był strzałem w dziesiątkę! Dzięki niemu bowiem mogliśmy zrealizować produkt, o jaki nam chodziło - znaczek czy magnes klasy premium. Tego rodzaju produktów nie oferuje obecnie nikt w Europie. Lakierowane selektywnie znaczki czy magnesy oraz efekt 3D, jaki uzyskujemy, przyciągają uwagę odbiorcy i wyglądają ekskluzywnie. Niemal wszędzie, gdzie je prezentowaliśmy (a mieliśmy już okazję zrobić to w Hongkongu, we Francji, w Hiszpanii, a także w Polsce) wywołują efekt „wow” i wzbudzają naprawdę wielki entuzjazm. (...)”.

O wyróżnieniu firmy Badge4U spośród innych rynkowych graczy można mówić w wielu aspektach. „Jednak to przede wszystkim nasze produkty nas wyróżniają – podkreśla Wojciech Pawłowski. - M.in. dzięki systemowi Duplo DuSense możemy teraz zaproponować ich nową jakość i wartość dodaną naszym klientom. To początek „Badge Revolution” – kampanii, jaką przygotowujemy dla naszych klientów.”

Akcja marketingowa firmy Badge4U ma wprowadzić prosty znaczek na inny poziom postrzegania przez rynek. „Oprócz trójwymiarowych efektów, jakie uzyskujemy dzięki lakierowaniu w dwóch przelotach w maszynie Duplo DuSense, kolorów metalizowanych, jakie stosujemy, już wkrótce zaoferujemy także zupełnie nowe jego zapięcie” – mówi Wojciech Pawłowski. To jednak nie wszystko. Firma, biorąc pod uwagę aspekty środowiskowe, przygotowuje znaczek biodegradowalny. „To prawdziwa rewolucja, bo producentów oferujących takie produkty nie ma w zasadzie na rynku, więc mamy nadzieję stać się pionierem również w tym zakresie. (...)”.

Marzenia właściciela Badge4U, by stać się firmą nr 1 w Europie, mają więc szansę niebawem się ziścić. Jak podkreśla, nie byłoby to możliwe bez wsparcia rodziny, głównie żony i syna, a także pracowników firmy. Wojciech Pawłowski wspomina również o pomocy ze strony firmy Duplo: „Współpraca z nią układa nam się bez zarzutu. Samo urządzenie, jego ogromne możliwości, doskonała jakość i wydajność to jedno, ale wsparcie firmy Duplo Polska i jej zaangażowanie to kolejny element, dzięki któremu nasza rewolucja będzie możliwa”.

Opracowano na podstawie informacji firmy Duplo Polska