Mark Andy na Sympozjum Poligraficznym firmy Chespa
4 gru 2018 10:50

21. Sympozjum Poligraficzne firmy Chespa stało się okazją do przedstawienia firmy Mark Andy i jej portfolio osobom reprezentującym branżę druku szerokowstęgowego.
Sympozjum Poligraficzne firmy Chespa przyciągnęło w tym roku ponad 400 osób z 12 krajów, głównie z Polski. Łukasz Chruśliński, sales manager w Mark Andy Poland, przedstawił historię, dorobek i portfolio amerykańskiego producenta, koncentrując się na rozwiązaniach, jakie mogą być – zdaniem Mark Andy – atrakcyjne dla drukarń szerokowstęgowych, których przedstawiciele stanowili gros uczestników konferencji. „Rynek ten, podobnie jak inne segmenty branży poligraficznej, dotyka problem spadających nakładów. W tej sytuacji drukarnie poszukują sposobów na zwiększenie wydajności, m.in. poprzez przeniesienie części produkcji na mniejsze czy też węższe maszyny – mówi Lena Chmielewska, kierująca działem marketingu w Mark Andy Poland. – M.in. z tego względu nasza prezentacja spotkała się ze sporym zainteresowaniem. Okazuje się bowiem, że część drukarń uczestniczących w sympozjum rozważa inwestycję w maszynę wąskowstęgową, a nawet cyfrową”.
Podczas towarzyszącego prezentacji filmu przedstawiona została maszyna Performance Series P7, zainstalowana w warszawskim centrum pokazowym Mark Andy. Łukasz Chruśliński wskazywał na kluczowe zalety tego rozwiązania: system druku w technologii laminacji bezrozpuszczalnikowej, uniwersalność, szybkie przezbrajanie i narządzanie oraz prędkość dochodzącą do 300 m/min, a także prosta, ergonomiczna obsługa.
Poza udziałem w części konferencyjnej firma Mark Andy wydrukowała we współpracy z gospodarzem – firmą Chespa (która dostarczyła własnej produkcji farby) – specjalne etykiety na wodę, dystrybuowaną wśród uczestników.

Opracowano na podstawie informacji firmy Mark Andy