Reklama bliska ciału
20 mar 2019 10:54

Reklama na tekstyliach jest popularna jak nigdy. Duże i małe firmy, praktyki lekarskie i agencje, restauracje i zakłady rzemieślnicze, stowarzyszenia i organizacje – wszyscy stawiają na moc ubrań i umieszczają swoje logo lub motto na T-shirtach, bluzach z kapturem, koszulach i bluzkach. Oprócz czapeczek i ręczników Onlineprinters ma w swoim nowym asortymencie także duży wybór tekstyliów dla mężczyzn, kobiet i dzieci.

„Jak cię widzą, tak cię piszą: tekstylia z nazwą firmy sprawią, że pracownicy będą wyglądali nie tylko profesjonalnie, ale także jak jeden zespół - przekonuje Christian Würst, chief commercial officer w Onlineprinters. - Ubranie to w pełnym tego słowa znaczeniu sprawa bliska ciału. Kto nosi T-shirt, bluzkę lub koszulę z firmowym logo, identyfikuje się ze swoim przedsiębiorstwem, zakładem lub stowarzyszeniem, sygnalizuje swoją przynależność, reprezentuje organizację i przenosi pozytywny obraz na zewnątrz”.

W sklepie internetowym Onlineprinters w dziale „Odzież i tekstylia” dostępny jest szeroki wybór T-shirtów, koszulek polo, koszulek bez rękawów Tank-Tops, bluz z kapturami i bez, kurtek, kamizelek, koszul i bluzek. Modna kolekcja Basics jest dostępna w różnych kolorach, rozmiarach i fasonach. W zależności od okazji i grupy docelowej klienci mogą wybierać między T-shirtami z długim i krótkim rękawem, krojem taliowanym lub prostym, dekoltem okrągłym lub w szpic, kapturem lub klasycznym kołnierzykiem itp. Zadrukować można zarówno przednią, jak i tylną stronę, do wyboru także różnymi motywami. Nadruk na tekstyliach jest wykonywany w technologii sitodruku z jednym lub dwoma kolorami z palety Pantone FORMULAR GUIDE Solid Coated. Aby uzyskać optymalną jakość wydruku, elementy w pliku do druku należy utworzyć jako grafiki wektorowe i wysłać jako plik PDF.

Opracowano na podstawie informacji firmy Onlineprinters