Awanse w działach sprzedaży Sharp Electronics
6 lip 2020 12:20

Z początkiem miesiąca nastąpiły zmiany organizacyjne w działach sprzedaży Sharp Electronics. Grzegorz Maczuga ( fot.) dołączył do zespołu sprzedażowego odpowiedzialnego za kraje eksportowe, a Mariusz Kowalczyk powiększył dział sprzedaży pośredniej w Polsce.

Grzegorz Maczuga, który do tej pory był odpowiedzialny za budowę i rozwój sieci partnerskiej Sharp w Polsce, awansował na stanowisko distribution sales managera i będzie odpowiedzialny za sprzedaż oraz rozwój sieci dystrybucyjnej w siedmiu krajach regionu: Turcji, Słowenii, Chorwacji, Albanii, Macedonii, Grecji oraz Malcie.

 „Do tej pory pracowałem z partnerami w Polsce i widzę, że osiągnęliśmy wspólnie doskonałe rezultaty. Poziom sprzedaży zdecydowanie wzrósł,  a także zrealizowaliśmy wspólnie kilka większych, bardziej skomplikowanych wdrożeń. Jestem przekonany, że moje obecne doświadczenie z naszą marką oraz produktami pozwolą mi rozwinąć biznes naszych partnerów eksportowych” – powiedział Grzegorz Maczuga, distribution sales manager.

Mariusz Kowalczyk do tej pory pracował w dziale sprzedaży bezpośredniej. Z początkiem miesiąca awansował na stanowisko senior partner account managera i będzie odpowiedzialny za dalszy rozwój sieci partnerskiej Sharp w Polsce oraz przeniesienie najlepszych praktyk ze sprzedaży bezpośredniej do działów handlowych Autoryzowanych Partnerów Sharp.

„Wierzę, że moja wiedza i doświadczenie nabyte w dziale sprzedaży bezpośredniej będą dodatkowym atutem dla partnerów. Zależy mi na tym, aby im pomóc w pozyskiwaniu nowych klientów oraz przyspieszyć wprowadzanie nowych produktów Sharp do ich lokalnej oferty” - powiedział Mariusz Kowalczyk, senior partner account manager.

Awans Mariusza Kowalczyka komentuje także Łukasz Wacławiak, indirect sales manager: „Dział sprzedaży pośredniej rozwija się bardzo dynamicznie i dołączenie Mariusza do naszego zespołu jest kolejnym etapem realizacji naszej strategii sprzedaży, która – jak widać po danych rynkowych – jest skuteczna. Mariusz posiada olbrzymią wiedzę na temat produktów oraz pracy z klientami końcowymi. Połączenie obu tych elementów pozwoli nam lepiej rozwijać działy handlowe naszych partnerów, a to przełoży się bezpośrednio na integrację całego portfolio produktów Sharp w ich ofertach.”

Opracowano na podstawie informacji firmy Sharp