Juan Cano na czele działu opakowań giętkich Screen Europe
28 paź 2020 10:28

Producent maszyn inkjetowych, firma Screen Europe ogłosiła nominację Juana Cano na stanowisko dyrektora ds. rozwoju biznesu w dziale opakowań giętkich.

„Juan to utalentowany lider z dużą dozą doświadczeń w branży opakowań giętkich oraz udokumentowanymi osiągnięciami w rozwoju biznesu i zrównoważonym wzroście sprzedaży wysokowartościowych, innowacyjnych urządzeń pakujących. Jego doświadczenie i pozycja czynią z niego właściwą osobę do rozbudowy naszej nowo utworzonej platformy do cyfrowego druku opakowań giętkich” - mówi Bui Burke, starszy wiceprezes ds. sprzedaży Screen Europe.

Wcześniej Screen ogłosił przyszłoroczną premierę Truepress PAC 830F, nowej, innowacyjnej maszyny do cyfrowego druku atramentami wodnymi, przeznaczonej zwłaszcza dla branży opakowań giętkich. Model Truepress PAC 830F ma być kamieniem milowym w rozwoju oferty druku na opakowaniach giętkich firmy Screen.

Nowa technologia Screen wyrasta z przeszło 75 lat doświadczeń firmy w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań do druku dla sektora opakowaniowego. Truepress PAC 830F to odpowiedź Screen na rosnący popyt na technologie umożliwiające realizację zleceń niskonakładowych przy dużo niższych niż w przypadku konwencjonalnych analogowych systemów druku - flekso, wklęsłodruku lub offsetu - kosztach produkcyjnych i krótszym czasie dotarcia na rynek. Nowy model to w 100 proc. cyfrowa maszyna inkjetowa wykorzystująca proces bezkontaktowego transferu farby i pozwalająca na uzyskanie pełnej powtarzalności barw, doskonałej rozdzielczości druku oraz szczegółowych detali. Oprócz głowic drukujących kolorami CMYK zastosowany mechanizm umożliwia nakładanie gęstej apli, a tym samym uzyskanie wysokiego stopnia krycia na przezroczystych foliach z PET lub BOPP.

Juan Cano, który może pochwalić się ponad 20-letnim doświadczeniem w rozwoju sprzedaży na globalną skalę, przed przejściem do Screena zajmował w swej karierze stanowiska kierownicze w firmie Bobst. Ostatnio realizował zadania związane ze sprzedażą i marketingiem, współuczestnicząc w kształtowaniu i rozwijaniu rynków sprzedaży dla firm takich jak Russell Finex i Tate & Lyle. Cano jest absolwentem wydziału chemii na Uniwersytecie Granada oraz posiadaczem tytułu MBA Oxford Brookes University.

Na podstawie informacji firmy Screen opracował TK