Platforma European Sellers&Buyers wystartowała 1 lipca 2020 roku. To narzędzie, dzięki któremu możliwe jest szybkie wyszukiwanie produktów reklamowych, łączące dostawców, dystrybutorów i agencje reklamowe. Platforma odznacza się nowoczesną funkcjonalnością, możliwością wysyłania szybkich zapytań do wielu firm z całej Europy i jest stworzona do użytku codziennego.
Oto miesięczny raport podsumowujący działanie i funkcjonowanie strony.
W październiku 2020 platforma European Sellers&Buyers została odwiedzona przez 3087 użytkowników. Pierwszymi pięcioma krajami pod względem aktywności były:
Liczba użytkowników spoza Europy wyniosła 438, co stanowi ok. 14 proc. wszystkich wizyt.
Na platformie European Sellers&Buyers znajduje się 3372 dostawców produktów reklamowych. 21 nowych dostawców dołączyło do platformy w październiku. Dostawcy prezentują w sumie 840 produktów. Liczba produktów wzrosła o 36 w stosunku do poprzedniego miesiąca.
W październiku liczba wyszukiwań produków wyniosła 82 576.
Najpopularniejszym produktem była torba - 617 wyszukiwań. Kolejnymi produktami były: papier (526), kubek (487), t-shirt (354) oraz długopis (338).
W październiku liczba wyszukiwań kategorii wyniosła 6129.
Najpopularniejszą kategorią był ubiór, obuwie, akcesoria - 1108 wyszukiwań. Kolejnymi kategoriami były: brandy (709), materiały do produkcji reklam (663), biuro (571) oraz dom, ogród (561).
Do tej pory wysłano 491 zapytań produktowych.
Platforma ESB European Sellers&buyers to szereg korzyści.
Jeśli jesteś dostawcą:
Jeśli jesteś pośrednikiem:
Platforma jest dostępna pod adresem www.esbook.eu. Wszelkie pytania można kierować na e-mail: info@esbook.eu.
Raport w formacie PDF można pobrać tutaj.
Opracowano na podstawie informacji firmy GJC