Stanisław Pieczara dyrektorem sprzedaży Ricoh Polska
5 sty 2021 13:18

Stanisław Pieczara dołącza do zespołu Ricoh Polska. Obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży połączonych działów handlowych. Od ponad 20 lat jest zawodowo związany z obszarem urządzeń drukujących i usług IT. Przez ostatnie 15 lat pracował w strukturach Xerox zarządzając rynkiem systemów produkcyjnych w obszarze sprzedaży i marketingu oraz odpowiadając za współpracę z partnerami.

Ricoh od wielu lat konsekwentnie realizuje strategię cyfrowej transformacji rozwijając nowe produkty i usługi oraz inwestując w wybrane firmy sektora IT. Należy tu wspomnieć  Orbid, DataVision czy w ostatnich miesiącach zakup polskiej spółki Simplicity – powiedział Tomasz Nazaruk, prezes zarządu oraz dyrektor zarządzający Ricoh Polska. – Jesteśmy w fazie dynamicznego rozwoju i chcemy w pełni wykorzystać potencjał naszego zróżnicowanego portfolio, obejmującego urządzenia drukujące do biur, systemy produkcyjne, usługi IT czy nasze Service Operations Centre w Warszawie, w którym pracuje ponad 140 specjalistów i ekspertów zapewniających pierwszą i drugą linię wsparcia. Jednocześnie Ricoh poprzez swój 200-osobowy zespół Ricoh Business Services w Gdańsku wspiera europejskie operacje firmy. To pokazuje skalę inwestycji Ricoh na polskim rynku. Stanisław ze swoim wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży kompleksowych projektów obejmujących wieloletnie umowy usługowe, najwyższymi umiejętnościami w zarządzaniu sprzedażą i szeroką wiedzą techniczną wesprze naszą organizację w osiągnięciu naszych celów.

Bardzo się cieszę, że dołączam do zespołu Ricoh – powiedział Stanisław Pieczarato wyjątkowa sytuacja, gdy firma działająca w branży urządzeń drukujących w takim tempie i z takimi sukcesami zdobywała tradycyjny rynek jednocześnie konsekwentnie i elastycznie budując zasoby oraz kompetencje w obszarze cyfrowej transformacji. Wśród najważniejszych zadań, jakie przede mną stoją, znajduje się wdrożenie strategii w kanale bezpośrednim i  partnerskim nastawionej na  transformację cyfrową, koncentracja zespołu na sprzedaży nowych usług, szczególnie w obszarze IT i Communication Services oraz uzyskanie pełnej synergii we współpracy z nowo zakupioną przez Ricoh spółką Simplicity.

Opracowano na podstawie informacji firmy Ricoh Polska