Platforma ESB: podsumowanie grudzień 2020
14 sty 2021 09:44

European Sellers&Buyers to darmowe narzędzie dla dystrybutorów i agencji reklamowych. Odznacza się nowoczesną funkcjonalnością i możliwością wysyłania szybkich zapytań produktowych do tysięcy firm z całej Europy i jest stworzona do użytku codziennego. To narzędzie, dzięki któremu możliwe jest błyskawiczne wyszukiwanie produktów reklamowych, łączące dostawców, dystrybutorów i agencje reklamowe. Najważniejszą jej zaletą jest system szybkich wiadomości bezpośrednio do dostawców produktów reklamowych. Pozwala na wysłanie wiadomości do stu dostawców jednocześnie, którzy publikują 30 newsów produktowych tygodniowo, a każdy z nich jest źródłem do czerpania inspiracji.

Platforma ESB zaprasza do zapoznania z miesięcznym raportem podsumowującym działanie i funkcjonowanie strony.

Z końcem grudnia na platformie ESB znajdowało się 3190 dostawców produktów reklamowych. Pierwszymi trzema krajami z największą ich liczbą są Polska (1395), Niemcy (784) oraz Turcja (125).

Na platformie znajduje się 41 kategorii produktowych 8388 produktów, które zostały dodane na profile dostawców.

W grudniu zostało wysłanych 356 zapytań do dostawców. Ich wartość wyniosła około 132 000 PLN. Większość zapytań pochodziła od agencji reklamowych z Polski, Austrii oraz Belgii.

Na platformie ESB pojawiły się w grudniu 144 newsy produktowe. Łącznie zostało ich opublikowanych 776 - niech staną się one źródłem do inspiracji!

Szczegółowy raport można pobrać stąd. Raporty są podzielone dla obu grup odbiorców - dostawców oraz agencji reklamowych.

ESB chciałoby również przypomnieć o zbliżających się Walentynkach. Dostawców produktów walentynkowych można znaleźć tutaj.

Platforma jest dostępna pod adresem www.esbook.eu. Wszelkie pytania można kierować na e-mail: info@esbook.eu.

Opracowano na podstawie informacji firmy GJC