W dniu 22 kwietnia br. Grupa Inkmaker – światowej klasy producent dyspenserów farbowych - ogłosiła przekształcenie firmy w IM GROUP. Decyzja o zmianie marki Inkmaker Group na IM GROUP jest zgodna z wizją grupy, polegającą na rozwijaniu technologii w celu ekspansji w jej dziedzinach i dostosowaniu zalet jej produktów do nowych rynków.
Zmiana ta dotyczy nie tylko nazwy, lecz całej struktury firmy. Grupa ewoluowała na wielu frontach - zarówno wewnętrznie, od systemów, procesów, oprogramowania i technologii, po globalne zespoły na całym świecie.
Od października 2019 roku Inkmaker dokonał dużych inwestycji w przejęcia firm Rexson i Valetech w Wielkiej Brytanii; Tecnopails we Włoszech; a ostatnio Swesa w Niemczech. Strategią napędową tych przejęć było stworzenie niezawodnego, kompletnego łańcucha dostaw - obsługującego głównie, ale nie tylko, przemysł farb i lakierów. Przejęcie firm dało możliwość połączenia wiedzy specjalistycznej, technologii i sprzętu. Wspólne działanie firm pod marką IM GROUP daje firmom nieograniczone możliwości rozwoju.
Bycie dostawcą kompleksowych rozwiązań to nasza misja i właśnie dlatego nabyliśmy te marki. Strategią IM Group jest tworzenie „obszarów doskonałości”, rozwijając każdą z naszych marek w ściśle wyspecjalizowanych obszarach. Każda marka może nadal indywidualnie współpracować ze swoimi obecnymi klientami na swoich rynkach i w razie potrzeby dzielić się swoją wiedzą – dając możliwość tworzenia innowacyjnych, kompleksowych rozwiązań. Gwarantuje to optymalizację zasobów i dużą elastyczność w zarządzaniu projektami o dowolnej wielkości. – mówi Gianluca Incerti, globalny dyrektor handlowy IM GROUP.
Nowe logo zostało zaprojektowane przez wewnętrzny dział komunikacji korporacyjnej grupy THINK. Centralnym punktem nowego logo IM GROUP jest symbol twarzy utworzonej z serii trójkątów, które, podobnie jak wiele marek i umiejętności IM Group, łączą się razem, tworząc silną całość – ludzką twarz. Twarz jest ozdobiona koroną, co świadczy o determinacji Grupy w utrzymaniu pozycji lidera w obsługiwanych branżach - wyjaśnił Silvio Cimenti, globalny dyrektor ds. brandingu, marketingu i komunikacji, IM Group. - „The Color of Trust ”- motto Grupy - wynika z jej podstawowych wartości, którymi są Prawdomówność (Truthfulness), Odpowiedzialność (Responsibility), Zrozumienie (Understanding), Bezpieczeństwo (Safety) i Dostosowanie do indywidualnych potrzeb (Tailormade), aby ostatecznie pozycjonować grupę jako lidera, któremu możesz zaufać.
Dla tych, którzy przegapili premierę, można ją wyświetlić, klikając ten link:
https://im-group.com/our-business.html
Oficjalnym dystrybutorem IM Group na polskim rynku jest GRAW Sp. z o.o.
Opracowano na podstawie informacji IM Group