MPS ujawni nową tożsamość marki
18 maj 2021 12:33

Podążając za potrzebami rynku etykiet i opakowań, firma MPS planuje wprowadzić nową wizję korporacyjną i zmiany  tożsamości swojej marki. Zgodnie z hasłem: „Connect to Grow”, MPS umożliwia klientom uwolnienie pełnego potencjału maszyn drukarskich w celu uzyskania maksymalnej wydajności i maksymalnego zwrotu z inwestycji.

 

Atze Bosma, dyrektor generalny MPS: Drukarnie etykiet i opakowań elastycznych stoją obecnie w obliczu szybko zmieniającego się rynku z rosnącą presją cenową i wyższymi wymaganiami dotyczącymi jakości i elastyczności. Jednocześnie muszą radzić sobie z różnymi technikami drukowania, większą liczbą przezbrojeń i rosnącym niedoborem doświadczonych specjalistów. Niezależnie od tego, czy drukarze używają fleksodruku, offsetu czy hybrydowej maszyny drukującej, dążą do maksymalnej wydajności i maksymalnego zwrotu z inwestycji. Wymaga to wiedzy specjalistycznej, wykorzystania twardych danych oraz danych w czasie rzeczywistym pochodzących bezpośrednio z maszyn.

Wychodząc poza maszynę

Bosma kontynuuje: W branży etykiet i opakowań giętkich drukarnie rzadko gromadzą dane w czasie rzeczywistym. Informacje te są cenne; wiele maszyn pracuje znacznie mniej niż mogłyby. W praktyce obserwujemy stosunkowo niskie prędkości drukowania, wysokie poziomy odpadów i długie czasy przezbrojeń.

Naszą misją jest umożliwienie klientom MPS uwolnienia pełnego potencjału maszyn, przy pomocy rozwiązań MPS. Chodzi o uruchomienie solidnych, niezawodnych, wysoko wykwalifikowanych i wysoce zautomatyzowanych maszyn drukarskich, gotowych do pracy w trybie 24x7. Ponadto umożliwiamy klientom osiągnięcie najlepszej wydajności i maksymalnego zwrotu z inwestycji. Razem „wychodzimy poza maszynę”, zajmując się wszystkimi aspektami związanymi z procesem druku.

 „Grand Prix of Performance”

MPS organizuje wirtualne wydarzenie pt. „Grand Prix of Performance”, które odbędzie się 10 czerwca. Podczas spotkania specjaliści z ramienia MPS ujawnią strategie dalszego rozwoju firmy, zaprezentują nowe logo, a także zmieniony branding i nową odsłonę strony internetowej.

Częścią programu wydarzenia będzie blok pt. Performance Challenge: prawdziwa 8-godzinna zmiana produkcyjna, zapewniająca optymalną wydajność w tworzeniu rzeczywistych zadań związanych z etykietami i opakowaniami klientów przy użyciu strategii pit-stopów.

Menedżer ds. komunikacji marketingowej MPS, Inge Smolders, skomentowała nadchodzące wydarzenie: To wyzwanie będzie inne niż wszystko, co pokazaliśmy wcześniej. Będziemy prezentować w praktyce to, co deklarujemy - prawdziwą halę produkcyjną w naszym Centrum Technologii i Ekspertyz, realizację rzeczywistych zadań klientów, w tym pełne zmiany i kontrolę danych w czasie rzeczywistym. Cieszymy się, że możemy podzielić się naszym doświadczeniem w zakresie łączności i wydajności oraz pokazać, co idea „Connect to Grow” w praktyce oznacza dla naszych klientów.

W ramach czerwcowego wydarzenia uczestnicy będą mogli wziąć udział w bezpłatnych seminariach i rozmowach ekspertów, w tym posłuchać wypowiedzi byłego międzynarodowego kierowcy Formuły 1 i zwycięzcy 24-godzinnego wyścigu Le Mans, Jana Lammersa.

Możliwość rejestracji oraz dalsze informacje o programie wydarzenia są dostępne na stronie internetowej organizatora.

Opracowano na podstawie informacji firmy MPS Systems B.V.