Heidelberg zmienia ceny w rezultacie podwyżek cen surowców
25 maj 2021 11:58

W celu zamortyzowania nieproporcjonalnie gwałtownego wzrostu kosztów materiałowych, logistycznych i innych kosztów zaopatrzenia firma Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) podniesie w umiarkowanym stopniu ceny obowiązujące w jej dziale sprzętowym. Korekta dokonuje się w warunkach rosnącego popytu i kosztów surowców i jest niezbędnym krokiem, jeśli firma chce nadal oferować swym klientom innowacyjne rozwiązania oraz najwyższą jakość usług.

Obecna podwyżka cen surowców wykazuje bezprecedensową dynamikę wzrostu – powiedział Rainer Hundsdörfer, prezes zarządu firmy. - Głównie ze względu na wysoki popyt płynący z Chin, jak również globalny megatemat elektromobilności, koszty zaopatrzenia znacznie wzrosły w krótkim okresie. W ostatnich miesiącach wyczerpaliśmy wszystkie możliwości, aby uniknąć rychłego wzrostu cen. Chcemy rozwijać się razem z naszymi klientami i nadal być dla nich niezawodnym partnerem w zmieniającym się otoczeniu rynkowym. Umiarkowana podwyżka cen, która jest obecnie konieczna, pozwoli nam na dalsze wzmocnienie naszej pozycji lidera innowacji i dlatego jest również inwestycją w przyszłość.

Firma będzie nadal koncentrować się na klientach i ich potrzebie optymalnego rozwoju oraz wykorzystywania potencjału biznesowego dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych technologii, innowacyjnych rozwiązań i nowych modeli biznesowych. Heidelberg oferuje im rozwiązania inteligentnej drukarni uwzględniające kluczowe czynniki takie jak optymalizacja procesów i inteligentna, niezależna od operatora wydajność.

Z tego powodu wszystkie modele maszyn Speedmaster (w małych, średnich i dużych formatach) są standardowo wyposażone w nowe funkcje Push to Stop i połączenie z chmurą danych. Oznacza to, że wszystkie grupy klientów mogą korzystać ze stale rosnącej oferty oprogramowania działającego w chmurze, a także czerpać korzyści z przyszłych rozwiązań. Interesujące innowacje w dziedzinie inteligentnych systemów wspomagania i sztucznej inteligencji pokazują, co jest możliwe już dziś i w jakim kierunku będzie podążał rozwój w nadchodzących latach.

Pracownicy zespołu sprzedażowego firmy Heidelberg będą osobiście kontaktować się z klientami w sprawie podwyżek.

Opracowano na podstawie informacji firmy Heidelberg