Siegwerk, jeden z producentów farb i lakierów dla branży etykiet i opakowań wdraża rozwiązania zdalnego serwisu, aby jeszcze bardziej zwiększyć wydajność i zapewnić swoim klientom precyzyjnie dopasowane usługi wsparcia sprzedaży. Nowe rozwiązanie zdalnego serwisu pod nazwą "INKonnect" okazuje się być potrzebnym rozwiązaniem, nie tylko w czasie obecnego kryzysu, ale także w ciągle zmieniającym się globalnym krajobrazie usług i rosnącej popularności wsparcia na odległość.
Od ponad roku wielofunkcyjny i ponadregionalny zespół projektowy w firmie Siegwerk intensywnie pracuje nad ewaluacją i wdrożeniem nowoczesnych cyfrowych narzędzi wsparcia dla klientów Siegwerk w oparciu o ich specyficzne wymagania biznesowe. Cały projekt obejmuje wybór odpowiedniego oprogramowania i stopniowe wdrażanie infrastruktury IT, platformy edukacyjnej i odpowiedzialnych użytkowników kluczowych.
INKonnect bazuje na technologii rzeczywistości rozszerzonej (AR). Odpowiednie urządzenie wizualizacyjne, na przykład inteligentne okulary jest podłączone poprzez aplikację programową, umożliwiając w ten sposób ekspertom Siegwerk zdalną interakcję z klientami w czasie rzeczywistym. Urządzenie zapewnia użytkownikom natychmiastowe pole widzenia i pozwala ekspertowi widzieć to, na co patrzy technik. W ten sposób technicy mogą używać obu rąk do rozwiązywania problemów na miejscu, jednocześnie otrzymując porady i instrukcje od ekspertów Siegwerk. W rezultacie wzrasta produktywność i wydajność, a jednocześnie skraca się czas oczekiwania na reakcję, przestoje maszyn i tym samym spadają koszty. Co jest jeszcze ważniejsze, rozwiązania uwalniające obie ręce prowadzą do zwiększenia bezpieczeństwa.
INKonnect jest dla Siegwerk dużym krokiem naprzód w zakresie obsługi klienta. Jesteśmy bardzo dumni, że udało nam się uczynić zdalny serwis standardową ofertą Siegwerk i że będziemy mogli dostarczać klientom naszą wiedzę fachową w jeszcze bardziej efektywny sposób - powiedział Peter Steinmetz, szef działu Global Technology Excellence, odpowiedzialny za projekt INKonnect w firmie Siegwerk. - Dzięki temu nowoczesnemu rozwiązaniu Siegwerk jeszcze bardziej umacnia swoje wysokiej jakości standardy w obsłudze klienta i po raz kolejny pozycjonuje się na przyszłość.
Nowe rozwiązanie zostało najpierw przetestowane w projektach pilotażowych. Od tej pory będzie ono dostępne dla docelowych grup pracowników Siegwerk na całym świecie i będzie nieustannie rozwijane przez zespół projektowy INKonnect.
Opracowano na podstawie informacji firmy Siegwerk