Future Factory okiem Ipsos i Nomisma
23 lip 2021 09:14

W czasach, gdy transformacja przebiega w bardzo szybkim tempie, niezbędne staje się zrozumienie rynku w celu przewidzenia jego przyszłych kierunków rozwoju. Szeroki dostęp do danych i informacji jest zatem niezbędny dla każdej udanej strategii przemysłowej.

Najbliższa edycja konferencji Future Factory odbędzie się 15 i 16 września 2021 w Mediolanie. Podczas wydarzenia Ipsos i Nomisma - jedne z wiodących firm zajmujących się badaniem rynku - przedstawią nowe spostrzeżenia, umożliwiające głębsze spojrzenie na trendy konsumenckie, w szczególności dotyczące kluczowych kwestii zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności biznesu.

Analiza zachowań konsumentów oraz czynników, które zmieniają nawyki i konsumpcję, odgrywa kluczową rolę w funkcjonowaniu wszystkich marek, zwłaszcza w tak strategicznym sektorze jak opakowania.

Zgodnie z hasłem przewodnim „Przyszłość w służbie człowieka” spotkaniu będzie przyświecała idea przyjrzenia się globalnym perspektywom kształtującym branżę opakowań. Według zapowiedzi organizatorów tematyka konferencji będzie dotyczyć między innymi: zrównoważonego rozwoju, kontekstu ekonomicznego i sił kształtujących branżę w latach 20., nowych form organizacji, społecznej odpowiedzialności biznesu, uwarunkowań prawnych i globalnych regulacji mających wpływ na funkcjonowanie sektora.

Konferencja Future Factory 2021, organizowana przez stowarzyszenie Acimga przy wsparciu ITA (Włoskiej Agencji Handlu), jest głównym wydarzeniem poprzedzającym targi Print4All zaplanowane na 3-6 maja 2022.

Opracowano na podstawie informacji Acimga