GSP – wiodący na rynku północnoamerykańskim dostawca systemów identyfikacji wizualnej dla branży handlu detalicznego, zwiększył niedawno swoje moce produkcyjne kupując pierwszy w USA, najnowszy ploter inkjetowy z oferty firmy Agfa – Jeti Tauro H3300 UHS LED. Wesprze on działania GSP w obsłudze kampanii marketingowych, realizowane w jej czterech drukarniach (posiadających certyfikat G7) i obejmujące ponad 70 tys. punktów sprzedaży rozsianych po całym kraju.
Nasza partnerska współpraca z GSP rozkwita dzięki kontraktowi na zakup plotera Jeti Tauro H3300 UHS – mówi Deborah Hutcheson, dyrektor ds. rozwoju strategicznych biznesów i dystrybucji w Agfa Corporation North America. – Ten historyczny dla tej firmy krok milowy oznacza dostawę 12. rozwiązania drukującego marki Agfa do różnych lokalizacji GSP. Jest to zarazem pierwszy zakontraktowany przez nas model Jeti Tauro H3300 UHS w opcji półautomatycznej w USA.
O 30 proc. szybciej
Jak podkreśla Agfa, klienci GSP skorzystają na zaawansowanej technologii, na której bazuje Jeti Tauro H3300 UHS. Producent podkreśla, że model ten pracuje z prędkością o 30% wyższą od swoich poprzedników z tej samej serii (stąd skrót UHS – ultra high speed), łącząc w sobie najwyższą jakość druku z wszechstronnością i wydajnością. W wersji półautomatycznej, ploter Jeti Tauro H3300 UHS, został wyposażony w zautomatyzowany system odbierania zadrukowanych arkuszy.
Wybór tego rozwiązania z myślą o jednym z naszych zakładów produkcyjnych to najlepsze potwierdzenie wieloletniej, owocnej współpracy z firmą Agfa – mówi Elaine Scrima, wiceprezes operacyjny GSP. – Nasza zdolność do rozwijania się i wzbogacania oferty z myślą o stale rosnących potrzebach klientów idzie w parze z rozwojem naszych dostawców. Ploter Jeti Tauro H3300 UHS to istotna część zaplanowanej przez nas strategii wzrostu. Jesteśmy podekscytowani faktem bycia pierwszym partnerem firmy Agfa w Stanach Zjednoczonych, który skorzysta na tej zaawansowanej technologii.
GSP to firma, która stara się przekuwać swoją strategię wzrostu w zwieńczone sukcesem kampanie promocyjne realizowane w sklepach detalicznych. Była ona za nie wielokrotnie nagradzana, a oferowane klientom rozwiązania mają zwiększać ruch i zainteresowanie konsumentów, obniżać koszty i wzbogacać doświadczenia kupujących. Stąd wśród jej propozycji znajduje się wsparcie dla właścicieli punktów sprzedaży detalicznej w zakresie zarządzania zasobami i kampaniami marketingowymi. Powołany przez GSP dedykowany zespół środowiskowy zajmuje się opracowywaniem personalizowanych rozwiązań dla poszczególnych punktów sprzedaży, uwzględniających mocowanie systemów identyfikacji wizualnej, kompleksową przebudowę sklepów pod kątem wizerunku, branding, produkcję i dostawę displejów oraz profesjonalnych fotografii, oferowanych przez sklepy spożywcze.
Wysokojakościowy druk na mediach sztywnych i giętkich
Jeti Tauro H3300 UHS LED, ochrzczony przez producenta mianem „Bestii”, zadrukowuje media o szerokości maksymalnej 3,3 m w czterech bądź sześciu kolorach z prędkością do 600 m2/h. Zaprojektowany został z myślą o wysokonakładowej, realizowanej w cyklach 24/7 produkcji. Producent podkreśla również jego wszechstronność: ten bazujący na technologii LED system umożliwia stosowanie mediów sztywnych i giętkich z – jak dodaje Agfa – najwyższą jakością i najniższym poziomem zużycia atramentu. Jego konstrukcja i parametry (w tym specjalne strefy próżniowe i systemy prowadzenia mediów) pozwalają m.in. na zadrukowywanie tektury falistej wykorzystywanej przy produkcji opakowań.
Najniższy na rynku poziom zużycia atramentów
W ploterze Jeti Tauro H3300 UHS LED znajdują zastosowanie dedykowane atramenty Anuvia UV LED, posiadające proekologiczny certyfikat GREENGUARD Gold. Zapewniają one – jak podaje Agfa – uzyskanie szerokiego gamutu kolorystycznego i żywych kolorów. Zastosowana tu, opatentowana przez Agfę technologia Thin Ink Layer pozwala z kolei na uzyskanie najniższego – jak podkreśla producent – poziomu zużycia atramentów na rynku. Z kolei system workflow Asanti odpowiada za sterowanie urządzeniem, automatyzując cały proces produkcji poligraficznej.
GSP buduje swój biznes – jak podaje – na spełnianiu oczekiwań oraz wymagań swoich partnerów z branży handlu detalicznego. Dlatego powołany z myślą o współpracy z nim i doradztwie zespół specjalistów poszukuje takiego sprzętu i rozwiązań, by – jak zapewnia firma – zwiększyć i przyspieszyć realizowaną przez firmę produkcję poligraficzną, uwzględniającą szerszy gamut kolorystyczny, niezawodność działania oraz synergię między maszynami i lokalizacjami GSP. Zdaniem kierownictwa zakup plotera Jeti Tauro H3300 UHS ma z jednej strony umocnić jej wiodącą pozycję na rynku, z drugiej – scementować wieloletnie partnerstwo z firmą Agfa.
Opracowano na podstawie informacji firmy Agfa