RemaDays Warsaw 2022 – podsumowanie   
1 kwi 2022 13:58

Dobiegła końca 17. już edycja Targów Reklamy i Druku RemaDays 2022. Podobnie jak poprzednie edycje i ta była pełna wrażeń, emocji, wartościowych spotkań oraz cennych informacji zdobytych podczas licznych prelekcji.  W ciągu 3 dni targów RemaDays do Centrum Wystawienniczego PTAK Warsaw w Nadarzynie przybyło blisko 10 tys. zwiedzających. W 11 sektorach targowych swoją ofertę zaprezentowało 483 wystawców z Polski i z zagranicy.  Największe w Europie Targi Reklamy i Druku zakończone!

W dniach 23-25 marca 2022 r. stolica Polski już po raz siedemnasty stała się stolicą reklamy i druku. Tegoroczne targi po raz kolejny stworzyły idealną okazję do nawiązania współpracy z  partnerami z rynku upominków reklamowych oraz poligrafii. Zwiedzający mogli wypełnić targowy czas spotkaniami, poznając interesującą i szeroką ofertę wystawców, a także prelekcjami prowadzonymi przez wybitnych specjalistów, korzystając przy tym z wszystkich udogodnień, konkursów i atrakcji, jakie zapewnił organizator.

Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw po raz kolejny odbyły się w nowoczesnym centrum wystawienniczym w dwóch halach: E i F, na powierzchni 35 000 m2. Wśród ok. 10 tysięcy zwiedzających stawiła się także liczna grupa (15 proc.) gości z zagranicy. 483 wystawców zaprezentowało swoją ofertę w 11 sektorach targowych takich jak:  Gifts World, Textile Zone, Packaging Materials, Photo Creation, POS & Display, Lighting Systems, Outdoor Advertising, Event Show, Technology Park, Printing House iIT & e-Solution. Zwiedzający mogli się zapoznać z najnowszymi rozwiązaniami, technologiami oraz produktami potencjalnych klientów i partnerów biznesowych z rynku reklamy i druku – krajowego oraz zagranicznego. RemaDays Warsaw to w zgodnej opinii ich uczestników doskonała okazja do wyznaczania trendów w branży oraz nawiązania bardzo owocnych znajomości i dalszego rozwoju każdej obecnej na targach marki i firmy.

Podobnie jak w poprzednich edycjach, także w tym roku organizator przygotował dla odwiedzających szeroki wachlarz udogodnień – począwszy od bezpłatnego dojazdu autobusowego z Dworca Warszawa Centralna oraz Lotniska Chopina do Centrum PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie, po praktyczną aplikację ułatwiającą poruszanie się po targach. Po licznych spotkaniach biznesowych zwiedzający i wystawcy mieli możliwość swobodnego wypoczynku w strefie Relax Zone, gdzie można było chwilę odetchnąć, zjeść i napić się gorącej herbaty czy kawy. Goście targowi mieli do dyspozycji również punkty gastronomiczne – restauracje i kawiarnie – które mieściły się łącznie na powierzchni 2000 m2.

Cykl wykładów corocznie organizowanego RemaCongress to jak zawsze możliwość poszerzenia swojej wiedzy, podniesienia kompetencji oraz poznania aktualnych zagadnień branży i szeroko pojętego biznesu prezentowanych przez wybitnych specjalistów oraz autorytety w swojej dziedzinie. Tym razem gościem specjalnym był  trener, negocjator, prowadzący swój kanał na YouTube Krzysztof Sarnecki, który przedstawił 2 ciekawe prelekcje pierwszego i trzeciego dnia targów. Oprócz tego zwiedzający mogli uczestniczyć w wykładach, podczas których których prelegenci omawiali zagadnienia reklamy, marketingu, poligrafii i wiele innych.

Dużym zainteresowaniem cieszyły się również warsztaty organizowane na stoiskach, podczas których zwiedzający  mogli uzyskać wiele informacji o praktycznej i technicznej stronie wystawianych produktów oraz maszyn.

Jak co roku nie zabrakło również konkursów. Pierwszego dnia targów poznaliśmy zwycięzców rywalizacji o Korony Reklamy 2022. Statuetki zostały wręczone podczas uroczystego Wieczoru Targowego. Wyróżnienia były przyznawane w 4 kategoriach:

– Producent upominków reklamowych

– Importer upominków reklamowych

– Technology

– Out&InDoor

Lista laureatów dostępna jest TUTAJ

W tym samym dniu  były wręczane medale za innowacje. Jury doceniło najbardziej innowacyjne maszyny, urządzenia i rozwiązania, przyznając złote, srebrne oraz brązowe medale, a także wyróżnienia. Sprawdź, kto otrzymał medal TUTAJ.

Na tym nie koniec konkursowych emocji.  Drugiego dnia o godzinie 14.00 miało miejsce losowanie nagrody w Loterii dla zwiedzających. Szczęśliwy zwycięzca stał się posiadaczem ekspresu do kawy firmy Melitta. Goście targowi w trakcie dwóch pierwszych dni mieli ponadto możliwość głosowania na najlepszy katalog i gadżety. Rozstrzygnięcie konkursów Catalogue of the Year oraz Gifts of the Year nastąpiło 3. dnia targów podczas uroczystego poczęstunku. Lista laureatów Gifts of the Year dostępna jest  TUTAJ i Catalogue of the Year TUTAJ.

Kolejna edycja cieszącej się dużym uznaniem imprezy wystawienniczej pokazuje, jak ważne są spotkania biznesowe zwłaszcza w obliczu dynamicznych zmian, które mają miejsce w kraju i na świecie. Żadnej branży nie sprzyja przestój, a tym bardziej tak kreatywnej i kolorowej, jaką jest branża reklamy i druku. Rozwój, otwartość na nowe – to są hasła, które od kilkunastu lat promują targi RemaDays i które po raz kolejny dały mnóstwo pozytywnej energii oraz możliwości uczestnikom. Dziękujemy wszystkim wystawcom i zwiedzającym, którzy razem z nami tworzą to niezwykłe święto reklamy – do zobaczenia za rok!

Organizator Targów RemaDays Warsaw pragnie podziękować wszystkim za 18 lat wzajemnej i owocnej współpracy. Dziękujemy wszystkim wystawcom i zwiedzającym za obecność, zaangażowanie i kreatywność. Cały zespół targów życzy Państwu wszystkiego najlepszego.

Opracowano na podstawie informacji organizatora