Stoisko Fujifilm, Equinox i Fokina na FESPA 2022
22 lip 2022 08:00

Współpraca między Fujifilm, Grupą Equinox i firmą Fokina przyniosła spektakularny efekt. Firma Fujifilm zrealizowała na targach FESPA 2022 swoją koncepcję planu dla szerokiego formatu, dzięki czemu jej stoisko było przez cały czas wypełnione gośćmi. W przygotowaniach do tego wydarzenia uczestniczyli jej wieloletni partnerzy — Grupa Equinox i firma Fokina.

 

Grupa Equinox, specjaliści od stoisk targowych, fachowo zaprojektowała i zbudowała stoisko Fujifilm o powierzchni 500 m2, które oferowało wystarczająco dużo miejsca na prezentację sześciu maszyn Acuity, salę konferencyjną, bar, otwartą część wypoczynkową i miejsce do przechowywania.

W tym samym czasie firma Fokina GmbH, klient Fujifilm i jeden z wiodących niemieckich dostawców wielkoformatowego druku fotograficznego, sitodrukowego, cyfrowego i tekstylnego, wydrukowała grafikę „Blueprint Live” wykorzystując w tym celu maszynę Acuity Ultra.

Wcześniejsza inwestycja firmy Fokina w model Acuity Ultra umożliwiła druk wysokiej jakości efektownych grafik i displayów „Blueprint Live” w rekordowym czasie, udowadniając zdolność maszyny do niezawodnego drukowania tego typu grafik w jakości wymaganej w przypadku wielkiego formatu (szerokość 5 m).

W sumie Fokina wydrukowała 71 grafik „Blueprint Live” na pięciu różnych typach nośników – o powierzchni 574 m2 – na maszynie Acuity Ultra: jeden baner; trzy woale; 12 standów podświetlanych; 51 standów z czarnym tłem; oraz cztery samoprzylepne grafiki ścienne.

Fantastyczny 24-metrowy baner, który zdobił hol wejściowy FESPA, zachwycił odwiedzających wydarzenie i informował o ważnej premierze nowych maszyn od Fujifilm.

Kevin Jenner, dyrektor ds. marketingu w Europie w dziale Wide Format Inkjet Systems w firmie Fujifilm, komentuje: Mamy pełne zaufanie do naszych produktów. Wiemy, że serie Acuity Ultra R1 i R2 są w stanie z łatwością poradzić sobie z obciążeniem zarówno pod względem jakości, jak i obsługi nośników. Oczywiście potrzeba też odpowiedniego partnera, który potrafi obsługiwać te maszyny i dotrzymywać bardzo napiętych terminów.

Zależało nam, aby obrazy były idealnie wyrównane, a nasze logo „Blueprint Live” zdecydowanie „wychodziło” z nośnika, co z pewnością im się udało. Byliśmy zachwyceni wynikami i współpracą między zaangażowanymi stronami.

Carl Criscione, dyrektor zarządzający Grupy Equinox, dodaje: Oczywiście wykorzystanie maszyn Fujifilm oznaczało fantastyczną jakość. Podsumowując, daliśmy przykład świetnej współpracy między nami oraz firmami Fujifilm i Fokina. Zestaw, który mieli, naprawdę zrobił różnicę.

Sven Breiter, dyrektor generalny firmy Fokina: Wydrukowaliśmy wszystkie grafiki tutaj w Niemczech na naszej maszynie Acuity Ultra. Wydruki były piękne i wszyscy byli bardzo zadowoleni z wyników.

Opracowano na podstawie informacji firmy Fujifilm