Druk bezpośrednio na odzieży – czy warto w niego inwestować?
28 mar 2023 08:00

Szeroko rozproszone, międzynarodowe łańcuchy dostaw nie są dostosowane do potrzeb współczesnych internetowych konsumentów kierujących się podejściem widzę-kupuję.

Kiedy prowadzisz sklep internetowy, „miejsce na półce” jest praktycznie nieograniczone, ale fizyczna produkcja każdej rzeczy, aby zapewnić zgodność ze stanem magazynowym, jest z natury powolna, uciążliwa i w żadnym stopniu nie przyczynia się do rozwiązania problemu odpadów. Właśnie tam odpowiedni proces produkcji cyfrowej spotyka się z wyzwaniami stawianymi przez zakupy cyfrowe.

Cyfrowa technologia produkcji DTG (direct-to-garment) zapewnia markom, producentom i dostawcom usług druku niezbędną wszechstronność, aby mogli produkować na żądanie, minimalizując ryzyko zapasów i oferując konsumentom jakość i różnorodność. Wprowadzając jednoetapowy proces produkcji, który eliminuje potrzebę obróbki wstępnej i końcowej, firma Kornit Digital sprawia, że to jeszcze lepszy interes.

 

Jej systemy wykorzystują ekologiczne farby pigmentowe kompatybilne z nieograniczoną liczbą znanych i popularnych tkanin, stosowanych przez wiele typów nabywców. T-shirty, bluzy z kapturem, kombinezony, kurtki, elastyczne spodnie do jogi… wystarczy wybrać kolor i jeśli wzór można renderować na ekranie, można go też wydrukować na danej odzieży z imponującą dokładnością kolorów.

Wykorzystując prawdziwy potencjał produkcji cyfrowej, producenci tacy jak Ty będą generować mniej śmieci i więcej zysków w kolejnych latach. Więcej informacji na stronie www.kornit.com.

Artykuł sponsorowany