Organizatorzy przyszłorocznych targów drupa zaplanowali uruchomienie specjalnej strefy drupa next age, której zadaniem będzie przygotowanie sceny dla młodych talentów z branży poligraficznej i opakowaniowej.
Partnerzy przedsięwzięcia – Deborah Corn i Frank Tueckmantel dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy branżowej przyczynią się do zorganizowania i zaprojektowania tego wyjątkowego pokazu technologii.
Wielu młodym firmom trudno jest nawiązać właściwe kontakty i ugruntować na rynku swoje rozwiązania. Dla tej grupy docelowej drupa stworzyła specjalną platformę: drupa next age (dna). Tutaj młode talenty, start-upy i ale też przedsiębiorstwa o długim stażu mogą nawiązywać kontakty na równych zasadach, znajdować partnerów do współpracy i wymieniać się innowacyjnymi pomysłami biznesowymi. Dla niektórych uczestników jest to szansa, aby po raz pierwszy w życiu zaprezentować się międzynarodowej, profesjonalnej publiczności.
W dzisiejszej erze cyfrowej jest jedna rzecz, której technologia nie może zastąpić: komunikacja osobista – wyjaśnia Frank Tueckmantel, który wraz z Deborah Corn jest odpowiedzialny za kształtowanie programu drupa dna. Oto dlaczego marketing twarzą w twarz ma znaczenie: żaden tweet, Snap ani czat nie zastąpią prawdziwego kontaktu międzyludzkiego. W marketingu twarzą w twarz liczy się widoczność i zaufanie. Co więcej, interakcja osobista sprzyja zaangażowaniu. Z tego powodu jestem zaszczycony i podekscytowany możliwością współpracy z drupą i pracą nad programem drupa dna 2024. Mam nadzieję, że nawiążę kontakt z wieloma uczestnikami, którzy wezmą udział w największym spotkaniu, jakie ma do zaoferowania nasza branża.
Plug-and-Play
W przyszłym roku targi drupa skupią się na koncepcji przejrzystego stoiska z elastycznymi modułami i technologią Plug-and-Play. Prezentacje, dyskusje panelowe i wywiady na scenie uzupełnią przestrzeń wystawienniczą w hali 7.0, zapewniając idealne forum do pozyskiwania inwestorów za pomocą nowych modeli biznesowych, rozwiązań produktowych i technologii. Tematy przewodnie obejmą między innymi: wytwarzanie przyrostowe, sztuczną inteligencję, nowe materiały, elektronikę drukowaną, usługi zdalne, nowe modele biznesowe i projektowanie procesów. Obecnie zainteresowane firmy mogą rejestrować swój udział w forum jako wystawca, sponsor lub prelegent.
Drupa dna to okazja dla nowych firm, nowych pomysłów i świeżych perspektyw, które uformują i zdefiniują przyszłość druku – potwierdza Deborah Corn. Nasz program ma na celu zapewnienie sceny dla rozmów skupionych na technologii, narzędziach i ludziach, którzy popychają branżę do przodu i tworzą wyjątkowe możliwości biznesowe dla łańcucha wartości w obszarze komunikacji graficznej. Zachęcam wszystkich, aby podczas targów drupa zatrzymali się w hali 7.0 i rozpoczęli tworzenie dochodowej przyszłości.
Opracowano na podstawie informacji organizatora