Organizatorzy nadchodzących targów Printing United Expo przygotowują się do największego jak dotychczas wydarzenia, a wystawa ma być miejscem, w którym każdy może skorzystać.
Targi odbędą się w Georgia World Congress Center w Atlancie w dniach 18-20 października br.
Printing United Expo zajmuje dwie hale o łącznej powierzchni około 1,2 miliona stóp kwadratowych (111 500 m kw.), a ponad 800 wystawców obejmuje wszystkie rodzaje produkcji poligraficznej.
Mark Subers, prezes ds. wydarzeń i wystaw w firmie Printing United Alliance, powiedział w Printweek, że targi mają na celu ułatwienie życia wystawcom i odwiedzającym poprzez zaprezentowanie całej branży w jednym miejscu: To, co staramy się tutaj zbudować, to platforma, gdzie każdy może odnieść z tego jakąś korzyść i sukces.
Bardzo się staraliśmy, aby objąć wszystkie branże, od projektowania odzieży aż po opakowania – wyjaśnił, a także wskazał wzrost liczby wystawców z technologią szerokoformatową, etykietami i tekturą falistą.
Subers powiedział, że wzrosły powierzchnia wystawy, liczba rejestracji, wystawców i rezerwacji pokoi hotelowych na targi w porównaniu do tych w 2022 roku, które odbyły się w Las Vegas. Strategia targów polega na naprzemiennym organizowaniu ich na wschodnim i zachodnim wybrzeżu USA.
Tak naprawdę nigdy nie było pokazu tego rzędu wielkości w Ameryce – dodał Subers. – Nasza koncepcja jest taka, że jeśli możesz drukować atramentem, chcemy cię mieć na targach. Jeśli naprawdę chcesz zobaczyć technologie druku, to jest to miejsce, do którego powinieneś przyjść.
Pokaz obejmuje praktyczne strefy szkoleniowe i sesje edukacyjne dla różnych specjalizacji.
Odbędą się również dwie sesje tematyczne: pierwszego dnia poświęcona „Przekształcaniu niepewności w branży poligraficznej w szanse na sukces”; podczas gdy drugiego dnia tematem będzie „W pełni zatrudniony: Jak znaleźć i utrzymać świetnych pracowników na trudnych rynkach pracy”.
Fujifilm i Durst to dwóch największych wystawców na targach, którzy wystawiają się wraz ze swoją spółką zależną Vanguard.
Fujifilm zaprezentuje rozszerzoną gamę produktów, w tym atramentowe, szerokoformatowe i tonerowe maszyny drukujące. W Stanach Zjednoczonych zadebiutuje nowe urządzenie tonerowe Revoria Press GC12500 w formacie B2 o prędkości 2500 arkuszy na godzinę.
Inni ważni wystawcy to: Canon, Roland DG, Epson, Heidelberg USA, Ricoh, Screen, EFI/Fiery, Komori i MBO, Landa Digital Printing, RMGT, Muller Martini, Mimaki, Kornit Agfa, HP, Zund, Kyocera, Duplo i M&R Printing Equipment.
Firma RMGT zaprezentuje na targach swoją flagową ośmiokolorową arkuszową maszynę offsetową 970 z utwardzaniem LED, natomiast Heidelberg – nową atramentową maszynę do druku etykiet Gallus One.
Xerox, który zdecydował się nie wystawiać na targach drupa 2024, ma również duże stoisko na targach w Atlancie.
Na Printing United Expo odbędzie się szereg premier nowych produktów, w tym wejście firmy Sharp na rynek druku produkcyjnego. Belgijski specjalista w dziedzinie oprogramowania, firma Enfocus, będzie świętować swoje 30-lecie na targach.
Opracowano na podstawie informacji organizatora Printing United Expo