Alliance świętuje obecność kobiet w branży podczas Miesiąca Historii Kobiet poprzez inicjatywy Women in Print Alliance oraz specjalną serię podcastów i treści.
Printing United Alliance, stowarzyszenie drukarskie i poligraficzne w Ameryce Północnej, ogłosiło swoje zaangażowanie w świętowanie i uhonorowanie obecności kobiet w branży poligraficznej poprzez najnowsze inicjatywy Women in Print Alliance i planowane treści w kanałach medialnych Alliance, w tym trzeci rok specjalnej serii podcastów w podcaście Impressions Xchange.
Women in Print Alliance: Refleksja nad przeszłością w drodze ku przyszłości
Przez cały marzec Women in Print Alliance kontynuuje swoją całoroczną misję promowania i wspierania kobiet w branży poligraficznej, jednocześnie poświęcając chwilę na refleksję nad przeszłymi lekcjami kobiet-liderek w społeczności poligraficznej.
Na LinkedIn Printing United można śledzić #WomenMakingPrintHistory, aby poznać wkład kobiet w sektor poligrafii poprzez miesięczną kampanię w mediach społecznościowych. Biuletyn „Women in Print Alliance” służy edukacji i inspirowaniu kobiet działających w poligrafii. Ta bezpłatna publikacja jest otwarta dla wszystkich kobiet pracujących w branży poligraficznej na dowolnym stanowisku lub etapie kariery.
W 2024 r. Women in Print Alliance zaoferuje kobietom jeszcze więcej sposobów na nawiązanie kontaktów, w tym podczas PRINTING United Expo. Wydarzenie to odbędzie się 11 września 2024 r. w Las Vegas.
Na horyzoncie jest również zupełnie nowa możliwość pogłębienia zaangażowania i podniesienia poziomu swoich doświadczeń w Women in Print Alliance dla indywidualnych kobiet i firm. Nowa, płatna opcja członkostwa będzie obejmować połączenie korzyści wirtualnych i osobistych z programami koncentrującymi się na takich tematach, jak rozwój kariery, przywództwo wykonawcze i równowaga między życiem zawodowym a prywatnym.
Ekscytujące w historii kobiet w branży poligraficznej jest to, że jest to naprawdę żywa historia – mówi Lisbeth Lyons Black, dyrektor Women in Print Alliance. – Codziennie obserwuję szczere pragnienie kobiet, które pną się po szczeblach kariery w całym spektrum branży poligraficznej, aby dzielić się informacjami, lekcjami i doświadczeniami z ich osobistych podróży zawodowych.
Istnieje poczucie dumy z tego, co kobiety zapoczątkowały i osiągnęły w druku – a marzec to wspaniały czas, aby uhonorować te postępy – a jednocześnie prawdziwa motywacja do zwiększenia obecności i wpływu kobiet w całej branży.
Seria podcastów Women in Print i treści poświęcone kobietom z branży poligraficznej
Trzeci rok z rzędu marka medialna Alliance Printing Impressions zaprezentuje specjalną serię podcastów prowadzoną przez Denise M. Gustavson, dyrektor redakcyjną marek medialnych Alliance, honorującą kobiety w branży poligraficznej. Co tydzień kobiety z branży będą dzielić się swoimi historiami o triumfach i wyzwaniach oraz przemyśleniami na temat przyszłości druku.
Jestem bardzo podekscytowana możliwością prowadzenia tego specjalnego podcastu, podkreślającego niezwykłe kobiety w naszej branży – mówi Gustavson. – Trzecia coroczna seria podcastów z okazji Miesiąca Historii Kobiet jest nie tylko inspirująca, to także potężne przypomnienie o różnorodnych talentach napędzających innowacje w druku.
Inne marki medialne Alliance zaplanowały wiele wywiadów i rozmów. W marcu co tydzień Wide-Format Impressions będzie prezentować kobiety z branży druku szerokoformatowego. W marcowym podcaście Apparelist gościem specjalnym będzie Carleen Gray, CEO Groupe Stahl North America. W serii profili w Print and Promo Marketing Elise Hacking-Carr przedstawi kobiety na rynku produktów promocyjnych. Kalie Van Dewater z In-Plant Impressions przeprowadzi wywiady z kobietami, które prowadzą dwa największe zakłady w Ameryce Północnej. Firma Packaging Impressions przeprowadzi w mediach społecznościowych serię interaktywnych ankiet ze specjalnymi podpowiedziami zachęcającymi do dialogu między kobietami w branży.
Opracowano na podstawie informacji Printing United Alliance