Personalisation Experience 2024
14 mar 2024 15:00

Druga edycja Personalisation Experience obejmuje jednodniową konferencję z udziałem ekspertów branżowych oraz kompleksową strefę wystawienniczą. Wydarzenie stanowi kluczową platformę dla profesjonalistów z branży, którzy mogą zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami umożliwiającymi personalizację, od najnowocześniejszych narzędzi do projektowania i oprogramowania do automatyzacji sklepów internetowych po zaawansowany sprzęt do drukowania i wykańczania oraz materiały eksploatacyjne, prezentowane przez ponad 90 dostawców.

Podczas Personalisation Experience odwiedzający będą mogli zapoznać się z oprogramowaniem umożliwiającym personalizację, m.in. łatwymi w użyciu narzędziami do projektowania i przyjaznymi dla klienta rozwiązaniami web-to-print od takich dostawców, jak Antigro Designer, Cre8iveSkill, Kit Builder, Optimus, Printbox, Punch Cloud i Shirtinator.

GTO SRL, Tajima Europe i ZSK Stickmaschinen należą do dostawców, którzy zaprezentują rozwiązania do haftu i personalizacji tekstyliów oraz tampondruku.

W ramach współlokalizowanych wydarzeń ponad 75 innych wystawców zaprezentuje narzędzia do kreatywnych, niestandardowych zastosowań, m.in. drukarki 3D, prasy termiczne i sprzęt wykończeniowy od takich wystawców, jak Transmatic, Dongguan Prosub Technology Co. i Siser. Firmy Brother i Dataline Solutions zaprezentują rozwiązania do automatyzacji, MIS i oprogramowanie workflow, podczas gdy odwiedzający zainteresowani maszynami i podłożami do druku DTF i DTG będą mogli znaleźć produkty Best Sub Technologies Co Limited i Pals Print & Screen BV. Odwiedzający mogą również skontaktować się z dostawcami oferującymi sprzęt do druku cyfrowego i wykańczania na zamówienie, w tym Kornit, Mimaki, Agfa, Epson i Roland.

Duncan MacOwan, dyrektor ds. marketingu i wydarzeń FESPA, komentuje: Zeszłoroczne Personalisation Experience potwierdziło nam, że na rynku istnieje luka na wydarzenie poświęcone personalizacji. Cieszymy się, że możemy przywrócić to wydarzenie w tym roku, aby pomóc właścicielom firm i sprzedawcom detalicznym połączyć się z technologią i oprogramowaniem, które mogą pomóc im wykorzystać możliwości personalizacji. Mogą oni poznać kreatywne narzędzia i technologie produkcji, aby wykorzystać popyt klientów na spersonalizowane produkty i dowiedzieć się, w jaki sposób mogą uczynić personalizację centralnym elementem swojej oferty (…).

Odwiedzający mogą również zakupić bilety na konferencję Personalisation Experience, która odbędzie się 20 marca, gdzie dowiedzą się o sile personalizacji i możliwościach rozwoju komercyjnego, jakie ona reprezentuje. Moderowana przez ambasadora personalizacji FESPA, Richarda Askama, konferencja będzie poświęcona takim tematom, jak: najnowsze innowacje w zakresie materiałów i tkanin w projektowaniu odzieży sportowej, tworzenie wartości dzięki personalizacji, zrównoważony rozwój i trendy, w jaki sposób obieg zamknięty mieści się w projektowaniu produktów, wykorzystanie sztucznej inteligencji w projektowaniu odzieży sportowej oraz dostosowanie wydajności i popytu.

Wszyscy członkowie krajowego stowarzyszenia FESPA lub FESPA Direct mogą uzyskać bezpłatny dostęp do Personalisation Experience i wydarzeń towarzyszących, a cena biletu dla osób niezrzeszonych wynosi 80,00 €.

Opracowano na podstawie informacji organizatora FESPA