Esko o udanych targach drupa 2024
2 sie 2024 08:11

Firma Esko odniosła sukces na targach drupa 2024, wprowadzając na rynek swoje najnowsze, zaawansowane rozwiązania w zakresie przygotowania do druku opakowań, a przyszłościowe Laboratorium Innowacji okazało się niezwykle popularne wśród odwiedzających globalną wystawę.

Oprócz zaprezentowania nowego CDI Crystal XPS „Quartz Edition”, najnowszej innowacji firmy, która ma wyznaczać nowe standardy jakości druku fleksograficznego, Esko po raz pierwszy zaprezentowała odwiedzającym targi drupa przełomowy moduł kontroli druku AVT, który może sprawdzać i wykrywać defekty powierzchni lakieru podczas drukowania etykiet na żywo.

Możliwość zobaczenia naszych najnowszych innowacji okazała się prawdziwą atrakcją dla tych, którzy przybyli na targi Messe Düsseldorf – powiedział Jan De Roeck, dyrektor ds. marketingu, relacji branżowych i strategii w Esko. CDI Crystal XPS „Quartz Edition” to szczytowe osiągnięcie w dziedzinie obrazowania i naświetlania płyt fleksograficznych, zapewniające kolejny duży krok naprzód w szybkości obrazowania płyt fleksograficznych i jakości druku. Łączy w sobie ulepszoną optykę CDI Crystal z nowym oprogramowaniem Crystal Screening, zapewniając jakość druku fleksograficznego na równi z wklęsłodrukiem. Podobnie, innowacyjny nowy moduł inspekcji lakieru dla naszego systemu inspekcji AVT Helios 100 proc. jest kolejnym znaczącym postępem technologicznym, umożliwiającym producentom etykiet osiągnięcie maksymalnej wydajności przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości odpadów w procesie produkcji. Cieszymy się, że mogliśmy zaprezentować obie te nowości na targach drupa, a reakcja tysięcy osób, które odwiedziły nasze stoisko, była niezwykle pozytywna.

Oprócz zaprezentowania nowych rozwiązań sprzętowych, firma Esko wykorzystała to wydarzenie również do ogłoszenia premiery platformy chmurowej S2 multi-tenant. Jest to znacząca ewolucja w architekturze oprogramowania, która zapewnia nową rzeczywistość technologiczną opartą na przetwarzaniu w chmurze, udostępnianiu danych i sztucznej inteligencji – powiedział Jan De Roeck. – Ponieważ wszystkie strategiczne produkty Esko łączą się z nową platformą, Esko S2 zapewnia wszystkim interesariuszom w łańcuchu wartości całodobowy dostęp w czasie rzeczywistym do aktualnych danych i identycznych zasobów, niezależnie od tego, gdzie się znajdują.

Firma Esko poinformowała, że – nawiązując do tematu innowacji ukierunkowanych na przyszłość – wraz z zespołami z X-Rite, Pantone i Enfocus, zachwyciła tłumy swoim Innovation Lab. Dostępny tylko po wcześniejszym umówieniu, zamknięty obszar stoiska zapewniał wgląd w wizję Esko dotyczącą przyszłości produkcji opakowań. Odwiedzający Innovation Lab mieli możliwość praktycznego zapoznania się z prototypami oprogramowania na różnych etapach rozwoju, a sam zespół programistów był do ich dyspozycji, aby wyjaśnić korzyści płynące z nowych rozwiązań, w tym nowego narzędzia wspomaganego sztuczną inteligencją do podejmowania decyzji dotyczących specyfikacji projektów opakowań.

Innovation Lab było ogromnym sukcesem, jeśli chodzi o zademonstrowanie, w jaki sposób współpracujemy z klientami, aby rozwiązać problemy, których doświadczają obecnie, a także identyfikując i znajdując sposoby na rozwiązanie problemów, z którymi mogą się spotkać w przyszłości – powiedział Jan De Roeck. – Jako twórcy rozwiązań, które przyspieszają proces wprowadzania na rynek towarów pakowanych, byliśmy podekscytowani niesamowitymi opiniami, jakie otrzymaliśmy na temat tych najnowszych rozwiązań i nie możemy się doczekać dalszego rozwoju tych prototypowych innowacji i wprowadzenia ich na rynek w najbliższej przyszłości.

Dodał także, że Innovation Lab zostało również wykorzystane do zademonstrowania, w jaki sposób, podobnie jak Esko S2, wszystkie nowe rozwiązania Esko są specjalnie opracowywane, aby były otwartą platformą do wspierania łączności z partnerami.  Jest to dla nas niezwykle ważne, dlatego oprócz całej technologii partnerskiej, którą włączyliśmy do demonstracji na naszym stoisku w hali 8B, mieliśmy również znaczącą dodatkową obecność na wielu stoiskach partnerskich w innych halach. Pokazało to, jak łatwo nasze rozwiązania integrują się z innymi platformami, ale też jak podchodzimy do procesu rozwoju w duchu współpracy, stawiając potrzeby klienta na pierwszym miejscu.

To podejście, skoncentrowane na odwiedzających, w połączeniu z innowacyjnymi rozwiązaniami w Innovation Lab, zapewniło Esko udane targi drupa pod względem łączności z istniejącymi klientami i nowych kontaktów. Siła współwystawiania się z naszymi siostrzanymi firmami Enfocus, X-Rite i Pantone również przyczyniła się do szerszych możliwości odkrywania dla wielu odwiedzających – powiedział Jan De Roeck. – Jeśli chodzi o sprzedaż, nasze stoisko doskonale sprawdziło się jako narzędzie potwierdzające naszą pozycję innowacyjnego lidera w branży i pomogło zabezpieczyć wiele transakcji w naszym pipeline sprzedaży, a dzwon sprzedażowy na naszym stoisku był popularnym miejscem selfie przez całą wystawę.

Jesteśmy niezmiernie wdzięczni wszystkim naszym partnerom, klientom i współpracownikom, którzy przyczynili się do tego, że tegoroczne targi drupa były tak wielkim sukcesem.

Opracowano na podstawie informacji firmy Esko