Epson i EKM Global łączą siły
18 gru 2024 08:35

Firma Epson nawiązała współpracę z EKM Global, aby zintegrować Epson Remote Services (ERS) i uprościć zdalne zarządzanie drukiem oraz flotą urządzeń. ERS to darmowy, oparty na chmurze system monitorowania i zarządzania urządzeniami Epson, który umożliwia zaawansowaną diagnostykę zdalną. Dzięki otwartemu API Epson, powstało kompleksowe narzędzie do zarządzania flotą dla partnerów kanałowych i dealerów.

Firmy Epson i EKM Global połączyły siły, aby umożliwić stworzenie kompleksowego rozwiązania dla partnerów kanałowych i sprzedawców urządzeń drukujących, integrując oprogramowanie do zarządzania drukiem i flotą MFP Epson Remote Services (ERS) w ramach platformy EKM Global Insight. Dzięki tej współpracy użytkownicy mogą łatwo uzyskiwać dostęp do danych serwisowych urządzeń, konfigurować i reagować na alerty wraz z rozszerzonymi informacjami dotyczącymi problemu. Pozwoli to uprościć procesy zarządzania i zwiększyć efektywność pracy.

Zaawansowana diagnostyka zdalna i redukcja kosztów serwisowania

System monitorowania i zarządzania urządzeniami - Epson Remote Services - pomaga zmniejszyć potrzebę angażowania serwisantów i wizyt na miejscu, umożliwiając zdalną diagnostykę i naprawy. Oprócz oszczędności finansowych redukuje to także emisję CO2 związaną z koniecznością dojazdów. Dzięki integracji ERS z platformą zarządzania drukiem i flotą EKM Global, firma ta może zapewnić swoim partnerom kanałowym i dealerom pełny wgląd w wydajność floty oraz możliwość zarządzania i rozwiązywania problemów serwisowych bez wysyłania pracowników na miejsce instalacji.

Współpraca na rzecz lepszej przyszłości druku

Zrównoważony rozwój i współpraca to kluczowe filary wizji i misji Epson. Współpraca z firmami takimi jak EKM, z którymi razem możemy usprawnić zarządzanie i serwisowanie floty drukarek, jest niezwykle istotna, jeśli chcemy stworzyć bardziej zrównoważoną przyszłość dla branży druku – powiedział Tomasz Lis z Epson Polska. Łącząc Epson Remote Services i platformę zarządzania EKM Global powstało rozwiązanie, które pomagają dealerom i resellerom sprzętu drukującego uprościć operacje oraz zmniejszyć koszty i wpływ serwisowania floty na środowisko.

Naszym celem jest maksymalne uproszczenie i zwiększenie efektywności zarządzania drukiem i flotą dla naszych partnerów, a współpraca z Epson w celu integracji rozwiązania ERS to kolejny krok w tym kierunku. Wykorzystanie ERS w naszej platformie ułatwia i przyspiesza menedżerom flot uzyskiwanie pełnego obrazu wydajności i kondycji floty oraz wdrażanie odpowiednich rozwiązań tam, gdzie to konieczne – dodał Ian Silvester z EKM Global.

 

Opracowano na podstawie informacji firmy EPSON