Two Sides startuje z Love Paper Week
27 gru 2024 11:24

Two Sides, organizacja promująca papier i zrównoważony rozwój, ogłasza nowe wydarzenie – Love Paper Week, które odbędzie się w dniach 3-7 lutego 2025 roku. Celem inicjatywy jest wspólne działanie branży papierniczej na rzecz edukacji konsumentów i firm o zaletach papieru jako ekologicznego i efektywnego medium.

Two Sides zachęca drukarnie, producentów papieru, opakowań oraz inne podmioty związane z sektorem papierniczym do włączenia się w akcję i wykorzystania dostępnych materiałów, aby szerzej informować swoich klientów o walorach papieru i jego wpływie na zrównoważony rozwój.

W pierwszym roku wydarzenie będzie miało raczej kameralny charakter, ale naszą ambicją jest, by z czasem Love Paper Week stał się rozpoznawalnym świętem – zarówno wśród branży, jak i konsumentów. Chcemy zmobilizować całą społeczność związaną z papierem, od wydawców, drukarzy, po producentów tektury i papieru opakowaniowego, by wspólnie celebrować to wyjątkowe medium – powiedział Josh Birch, kierownik kampanii Two Sides UK.

Dlaczego papier?

Jednym z wyzwań, jakie stoją przed branżą, jest niska świadomość konsumentów dotycząca zrównoważoności papieru. Z badań przeprowadzonych przez Two Sides oraz organizację Cepi wynika, że aż 37 proc. europejskich konsumentów uważa papier i opakowania papierowe za szkodliwe dla środowiska. Tymczasem recykling papieru w Europie wynosi aż 79 proc., co jest najwyższym wskaźnikiem spośród wszystkich materiałów.

Jak włączyć się w akcję?

Na potrzeby Love Paper Week przygotowano szereg materiałów promocyjnych, które firmy z branży mogą wykorzystać w swoich działaniach komunikacyjnych. Wśród nich znajdą się:

  • grafiki, filmy i treści do publikacji w mediach społecznościowych,
  • ramki profilowe i wirtualne tła,
  • gotowe stopki e-mail,
  • elementy identyfikacji wizualnej Love Paper Week.

Materiały te będą szeroko udostępniane, aby ułatwić branży aktywne zaangażowanie w promocję papieru jako ekologicznego wyboru.

 

Opracowano na podstawie informacji z portalu printweek.com