Rok 2024 był dla firmy Integart pełen emocji i wyjątkowych wydarzeń branżowych. Firma nie tylko świętowała 30-lecie swojej działalności i 15 lat współpracy z HP, lecz także z sukcesem zakończyła kampanię sprzedażową „Join The HP Latex Team” z wyjazdem klientów na finał GP F1 2024 w Abu Dhabi i branżowe szkolenie.
Założona w 1994 r. firma Integart od początku miała jasno wyznaczony cel: stać się liderem w dystrybucji materiałów reklamowych i nowoczesnych technologii druku. Tak też się stało! Przez trzy dekady konsekwentnie rozwijała swoje kompetencje, oferując innowacyjne rozwiązania i najwyższą jakość usług swoim klientom, a jubileuszowy rok 2024 był okazją do podsumowania dotychczasowych osiągnięć, spojrzenia w przyszłość oraz podziękowania klientom i partnerom biznesowym za lata lojalności i zaufania.
Wyjątkowy konkurs „Wrap & Remix by Antalis Challenge”
Początek roku przyniósł klientom Integart możliwość udziału w konkursie, jakiego do tej pory nie było – to było zdecydowanie jedno z kluczowych wydarzeń minionego roku. Antalis, wiodący dystrybutor rozwiązań z zakresu komunikacji wizualnej, wraz ze spółkami celowymi, do których zalicza się właśnie Integart, ogłosił konkurs sprzedażowy dla klientów. Konkurs „Wrap & Remix by Antalis Challenge” trwał od lutego do czerwca 2024 r. i skierowany był do firm z branży car wrappingu. Klienci Integart przy zakupie wyznaczonych produktów konkursowych marek 3M, Arlon, Avery Dennison, Mactac, czy YelloTools mogli wygrać ponad 100 nagród, w tym replikę legendarnego Forda Mustanga 350GT Shelby z 1965 r. W konkursie łącznie wzięło udział 140 klientów firmy Integart, a 19 z nich zostało nagrodzonych i znalazło się w TOP 100. Zwycięzcą europejskiego konkursu Wrap & Remix została firma Ondre.pl, wieloletni klient i partner Integart, zdobywając I miejsce z wynikiem ponad 19 tysięcy punktów. Na podium (wśród klientów Integart) znalazły się odpowiednio firmy RGraf Sp. z o.o. oraz Olson Group.
Finał kampanii „Join the HP Latex Team” w Abu Dhabi
30 lat nieprzerwanej działalności firmy to zobowiązanie, które wymagało od zespołu Integart przygotowania czegoś spektakularnego dla swoich klientów – wspólnego działania i dostarczenia im niezapomnianych emocji, które na długo pozostaną w pamięci i jeszcze bardziej wzmocnią dotychczasowe relacje, a także pozwolą zwiększyć grono użytkowników technologii HP Latex o kolejne firmy. To był strzał w dziesiątkę i przysłowiowa wisienka na urodzinowym torcie Integart. Promocja urodzinowa, zorganizowana pod koniec 2024 roku pod nazwą „Join the team HP Latex” wzbudziła emocje zarówno wśród klientów, partnerów, jak i zespołu sprzedażowego firmy. Każdy klient, który zdecydował się na zakup urządzenia i wdrożenie technologii HP Latex, mógł otrzymać złoty bilet na wyjazd na jedno z najbardziej ekscytujących wydarzeń sportowych na świecie – finał wyścigów Formuły 1 w Abu Dhabi oraz udział w ekskluzywnym szkoleniu technologiczno-biznesowym. To była okazja, aby zobaczyć na żywo najlepszych kierowców i najszybsze samochody wyścigowe, oraz by nawiązać cenne kontakty biznesowe, a także znaleźć inspiracje do dalszego rozwoju. Kampania była także sposobem firmy Integart na podziękowanie klientom za zaufanie i współpracę przez te wszystkie lata.
Wyjazd do Abu Dhabi w dniach 5-9 grudnia 2024 r. był prawdziwą gratką dla klientów Integart. 25 posiadaczy złotego biletu wyruszyło w ekscytującą podróż, której celem było Grand Prix Formuły 1 na torze Yas Marina. Poza emocjami na torze, gdzie klienci mogli z bliska podziwiać treningi oraz kwalifikacje zespołów F1, w tym zespołu Scuderia Ferrari HP, wieczorem czekały na nich muzyczne niespodzianki – koncerty wokalistów i zespołów światowej sławy: Eminema, Maroon 5 czy Muse. To było zdecydowanie dopełnieniem pełnych sportowych wrażeń dni.
Ekskluzywne szkolenie i biznesowe inspiracje
Podczas wyjazdu zorganizowano także specjalne szkolenie technologiczno-biznesowe prowadzone przez Sławomira Kota-Zaniewskiego, prezesa zarządu Integart, oraz Tomasza Melzackiego, dyrektora zespołu sprzedażowego. Tematyka obejmowała najnowsze trendy w technologii HP Latex, ekologiczne rozwiązania i perspektywy biznesowe w regionie Bliskiego Wschodu. To była doskonała okazja do zdobycia nowej wiedzy i wymiany doświadczeń. Oprócz emocji sportowych uczestnicy mieli czas na zwiedzanie najważniejszych atrakcji Dubaju i Abu Dhabi, mogli odwiedzić Muzeum Luwr Abu Dhabi czy Ferrari World, które z pewnością dostarczyły im niezapomnianych wrażeń, a kultura i luksus Bliskiego Wschodu dodatkowo wzbogaciły cały wyjazd.
Finał Grand Prix i niezapomniane emocje, które zostaną na lata
Kulminacją wyjazdu był finałowy wyścig, który dostarczył niezapomnianych emocji. Obserwowanie zmagań najlepszych kierowców świata na żywo, z bliska, w otoczeniu luksusu Yas Marina Circuit, było wyjątkowym doświadczeniem. Dla klientów Integart te chwile z pewnością na długo pozostaną w pamięci, szczególnie że miejsca na podium zdobyli kierowcy zespołu Scuderia Ferrari HP.
Patrząc w przyszłość
Po intensywnym roku 2024 Integart już teraz rozpoczyna kolejne innowacyjne projekty przygotowane z myślą o klientach na kolejny rok. Po sukcesie konkursu „Wrap & Remix by Antalis Challenge” oraz kampanii „Join the HP Latex Team” firma zapowiada dalsze niespodzianki, które będą kontynuacją budowania silnych relacji z klientami i dostarczania wyjątkowych doświadczeń, nie tylko tych biznesowych.
Pierwsze niespodzianki firma przygotowała na najbliższe targi RemaDays 2025, na które zespół Integart gorąco zaprasza.