Personalisation Experience powraca z trzecią edycją, która odbędzie się w dniach 6-9 maja 2025 r. w Messe Berlin w Niemczech. Uczestnicy wydarzenia, zainteresowani najnowszymi innowacjami w zakresie personalizacji oraz aktualnymi trendami, zyskają możliwość zapoznania się ofertą szerokiego grona wystawców i nawiązania kontaktu z liderami branży.
Wydarzenie zgromadzi pod jednym dachem właścicieli marek, sprzedawców detalicznych, marketerów i agencje pragnące wykorzystać personalizację w celu usprawnienia swej działalności i oferty produktowej, przy wykorzystaniu drukarek, OEMS i dostawców oprogramowania.
Tegoroczne wydarzenie przybierze postać trzech składowych: wystawy prezentującej najnowsze innowacje w zakresie personalizacji druku cyfrowego; SmartHub połączonego z Inteligentną Fabryką, oraz konferencji SmartHub z codziennymi sesjami.
W dedykowanej przestrzeni wystawienniczej Personalisation Experience odwiedzający będą mogli z bliska i na własne oczy obejrzeć najnowsze innowacje w zakresie personalizacji. Potwierdzeni wystawcy Personalisation Experience to między innymi: Antigro Designer, Konfigear, ip.labs, Printess i Printbox.
Goście zapoznają się także z bogactwem rozwiązań do personalizacji – pokazywanych przez producentów i dostawców usług druku cyfrowego oraz tekstyliów – obecnych we wszystkich ośmiu halach FESPA Global Print Expo, w tym: 3M Deutschland GmbH, Adobe Inc, Agfa NV, Berger Textiles, Brother Internationale, ColorGATE, Drytac Europe Ltd, Durst, EFI, Enfocus, Epson, Georg+Otto Friedrich GmbH, Inkcups, Kongsberg Precision Cutting Systems, Metamark, Orange Tree Garments, PrintFactory i Roland.
Oprócz przestrzeni wystawienniczej, Personalisation Experience zaoferuje nową atrakcję, SmartHub, na którą złoży się inteligentna fabryka oraz konferencja SmartHub. Smart Factory to dedykowany obszar na hali wystawowej, umożliwiający prezentację na żywo rozwiązań do inteligentnej produkcji. SmartHub pokaże najnowsze technologie na żądanie od różnych dostawców i ekspertów w dziedzinie dekoracji i produkcji odzieży oraz dekoracji wnętrz, a także zademonstruje odwiedzającym – w trakcie specjalnych wycieczek - liczne możliwości handlowe, jakie oferuje personalizacja, na przykład jako wartość dodana dla dostawców usług druku (PSP).
Dedykowana konferencja SmartHub będzie odbywać się codziennie i będzie poświęcona tematom i trendom takim jak sztuczna inteligencja, automatyzacja i zrównoważony rozwój, a także prawdziwym historiom klientów na temat doświadczeń związanych z personalizacją. Wśród dotychczas potwierdzonych prelegentów znajdują się przedstawiciele: Cloudprinter, EFI, Jubels, McGrew Group, Nutshell Creative, Printerpix, Printfab fabisimo.com, XMPie i Your Surprise. Pełny program konferencji zostanie ogłoszony w późniejszym czasie.
Duncan MacOwan, szef marketingu i wydarzeń w FESPA, komentuje: „Cieszymy się, że Personalisation Experience powraca po raz trzeci. Sukces wydarzenia w ciągu ostatnich dwóch edycji potwierdza zapotrzebowanie na tego rodzaju wydarzenie. Połączenie przestrzeni wystawców, interaktywnych funkcji i programu konferencji oznacza, że każdy odwiedzający, który chce poznać korzyści płynące z personalizacji, znajdzie coś dla siebie. Cieszy nie tylko dedykowane wydarzenie, ale również fakt, że rozwiązania do personalizacji prezentuje również wielu wystawców Global Print Expo, co wskazuje na rosnące zapotrzebowanie na personalizację w specjalistycznej branży poligraficznej".
Opracowano na podstawie informacji FESPA