Obszar biznesowy UPM Raflatac zmienia nazwę
17 cze 2025 13:54

Z dniem 12 czerwca 2025 r. nazwa obszaru biznesowego i segmentu sprawozdawczego UPM Raflatac została zmieniona na UPM Adhesive Materials. Nowa nazwa segmentu sprawozdawczego będzie stosowana począwszy od raportu okresowego za drugi kwartał 2025 roku.

Zmiana nazwy wspiera strategiczny kierunek rozwoju obszaru biznesowego, zmierzający do przyspieszenia rozwoju działalności wykraczający poza materiały etykietowe, w kierunku rozwiązań graficznych i taśm specjalistycznych. UPM Raflatac pozostanie wiodącą, globalną marką produktów w obszarze materiałów etykietowych.

Firma UPM Adhesive Materials będzie wykorzystywać swoją specjalistyczną wiedzę w zakresie klejów, wydajności materiałowej oraz wiodących w branży usług, aby zapewnić klientom wartość dodaną. Obszar biznesowy zajmuje wiodącą pozycję na rynku materiałów etykietowych i znacznie rozszerzył swoją działalność w zakresie rozwiązań graficznych poprzez przejęcie AMC AG, Grafityp i Metamark.

„Nowa nazwa obszaru biznesowego odzwierciedla nasze rozszerzone portfolio i aspiracje rozwojowe oraz podkreśla wartość, jaką dostarczamy naszym klientom poprzez możliwości naszych materiałów klejących” - mówi Tim Kirchen, wiceprezes wykonawczy UPM Adhesive Materials.

Opracowano na podstawie informacji firmy UPM Raflatac