Printdash wybiera Apollo od Kornit Digital
17 wrz 2025 13:34

Firma Kornit Digital, czołowy dostawca zrównoważonych, cyfrowych rozwiązań do produkcji odzieży i tekstyliów na żądanie, poinformowała, że Printdash – teksaski producent odzieży i tkanin na zamówienie dla sklepów internetowych - wybrał jego rozwiązania jako podstawę do realizacji nadruków bezpośrednio na odzieży (Direct-To-Garment, DTG). Wykorzystując systemy Kornit Apollo i Kornit Atlas MAX PLUS, firma może teraz zapewnić szybką, wysokiej jakości dostawę niestandardowej odzieży, w praktyce eliminując opóźnienia wiążące się zwykle z wykonywaniem zamówień online.

Printdash współpracuje i oferuje płynną integrację z największymi markami w świecie zakupów online - w tym Amazon, Shopify, TikTok Shop i Walmart. Dążąc do osiągnięcia pozycji jednego z najszybciej i najbardziej wydajnie działających dostawców usług druku na żądanie, firma zobowiązuje się do realizacji zamówienia każdego klienta w czasie nie dłuższym niż 24 godziny.

Kornit Apollo umożliwia firmom zastosowanie wysokowydajnej, zautomatyzowanej produkcji cyfrowej w celu znacznego skrócenia czasu realizacji i dostawy.

Pomagając w osiągnięciu ultraszybkiej produkcji na żądanie na dużą skalę, Kornit Apollo umożliwia firmom takim jak Printdash zastosowanie wysokowydajnej, zautomatyzowanej produkcji cyfrowej w celu znacznego skrócenia czasu realizacji i dostawy. W połączeniu z nową inwestycją – dwoma systemami Kornit Atlas MAX PLUS - Printdash nie zaprzestaje starań, by szybko dostarczać klientom produkty wysokiej jakości.

„W świecie odzieży online szybkość nie jest tylko ważna – stanowi przewagę konkurencyjną niezbędną do osiągnięcia przełomowego wzrostu. Dlatego dążymy do dostarczenia 99 procent naszych zamówień w czasie nie dłuższym niż siedem dni” – powiedział Kevin Nguyen, dyrektor generalny Printdash. „Kornit pomógł niektórym z największych marek i sprzedawców internetowych przekształcić ich działalność dzięki cyfrowej produkcji na żądanie. Z taką historią dowiedzionego przywództwa technologicznego nie może dziwić, że oparliśmy naszą działalność DTG na sile Kornit.”
„Branża modowa i odzieżowa ulega zmianom, a firmy muszą być gotowe, by się do nich dostosować. Rynek e-commerce stworzył środowisko, w którym szybkość i jakość nie są już opcjonalne – są kluczowe. Nasze rozwiązania MAX zostały zaprojektowane od podstaw z myślą o tej wizji” – powiedział Ilan Elad, prezes Kornit Digital – Americas. „Firma Printdash coraz silniej  umacnia swoją reputację w świecie druku na żądanie i obecnie zwróciła się do Kornit, aby osiągnąć jeszcze większe sukcesy w dziedzinie DTG. Nie tylko cieszymy się z tej okazji, ale nie możemy się doczekać, aby zaprezentować wszystkie nowe możliwości, które firma może osiągnąć dzięki wsparciu Kornit”.

Opracowano na podstawie informacji firmy Kornit Digital